Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is de Spiel des Jahres, een Duitse award voor bordspellen.
Als je verder naar beneden scrollt kom je nog veel meer games of the year 2000 tegen.
bamibal
13 jaar geleden
Bovendien is de vraag gesteld in de categorie Software, dus een bordspel zal niet bedoeld worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De link is trouwens wel handig maar het antwoord juist niet, zeker als je de link even doorscrollt zou je kunnen zien dat GOTY niet door een instantie wordt uitgedeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@jOve, ik heb het uit de eerste tabel van de link, van Games Magazine. Daar staat Torres als game of the year.
@bamibal, je hebt helemaal gelijk! Had ik niet gezien...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Baac123, ja daar heb ik het ook over. Boven die tabel staat "Spiel des Jahres, german board game award". Oftewel, die tabel gaat over bordspellen.
Torres is een bordspel. Onder die eerste tabel staan er nog meer tabellen, die gaan wel over computergames.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@jOve, ik heb het uit de eerste tabel van de link, van Games Magazine. Daar staat Torres als game of the year. Ja dat is dus precies de fout die je maakt, er zijn tientallen organisaties die een GOTY award uitreiken, Games Magazine staat toevallig bovenaan en is dus ook nog eens een bordspellen magazine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, Mr Tomaat, je hebt gelijk. Ik had niet door dat de vraag werd gesteld in de categorie Software.

Andere antwoorden (3)

Volgens wie?

Volgens Gamespy was het bijvoorbeeld Deus Ex.
Volgens IGN was het Counter Strike.
Ongetwijfeld zullen anderen The Sims als beste game van 2000 schouwen.

Ik ben meer van de RPG's dus ik zou kiezen voor Diablo 2 of Baldur's Gate 2.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat maakt het uit we leven in het jaar 2011!
we hebbben nu wel beter games dan in 2000 hahaha.
maar als je het echt graag wil weten was volgens een groot deel van de wereld: The Sims, game of the year 2000.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn heel veel antwoorden zoals een van mijn voorgangers al aangeeft, maar er zijn er een aantal die steeds terugkomen, deze games gooiden in ieder geval hoge ogen in 2000.

Baldur's Gate II: Shadows of Amn
Deus Ex
Tony Hawk's Pro Skater 2
The Sims

Alles is afhankelijk van het genre en de reviewer, maar deze drie komen steeds terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding