Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vraag over Sims 3

IK heb gehoord dat je een code heb om alles in 1x groen te doen van de behoeftes, maar dat je dan ctrl shift en c in moet toetsen, maar als ik dat doet blijft heel sims 3 hangen. dus ik krijg dan nergens een balk boven in dat ik dan de code kan invoeren zodat ik niet veel hoeft te slapen , want dat is een drama omdat dat heel lang gaat duren.

Heeft iemand tips voor mij??

Groeten Agnetha

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
692

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Je kunt ook de tijd versnellen, dan is het zo voorbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat de combinatie "Control + Windows Toets + Shift + C" wel werkt (voor Windows 7)

Anders is er denk ik een probleem met het spel als hij blijft hangen. (corrupte of ontbrekende file, mogelijk opnieuw installeren)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is idd control shift + c en dan typ je maxmotives en klik je op enter. TADA OF . control shift
+ c en dan typ je testingcheatsenabled true en dan rechtermuis knop op brievenbus en dan klikken op maxmotives of refillnotives. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sims 3 is gevoelig voor hoofdletter dus dit moet je intypen:

testingCheatsEnabled true

en als je hem weer wilt uitzetten schrijf je:

testingCheatsEnabled false

Dan klik je op de balkjes tot waar je hem wilt aanvullen! Veel suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Agnetha1 kan niks intypen.....
je moet het spel kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je het gedownload ? of gekocht ?
Als je het gedownload hebt dat licht het niet volgens mij aan je computer. maar aan het spel. probeer misschien de tijd op pauze te klkken en dan te proberen. want misschien kand at spel niet alles tegelijk ? ik weet het niet zeker hoowr, maar is de site wel goed waa rje het gedownload hebt? als je het spel hebt gekocht zou ik hem trug brengen of de cd cleanen krasje vrij te laten doen .

Suc6 !!

Groet, Chanel

p.s ik ben een sims 3 Fan.. haha'

Toegevoegd na 27 seconden:
Vandaar mijn profielfoto op Goeie vraag dat is van sims nachtleven. die heb ik !(:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding