Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn neefje voor zijn verjaardag een Xbox 360 kopen, maar waar moet ik op letten en wat is een elite xbox?

Ik ben op marktplaats aan het kijken voor een xbox, maar ik heb geen idee waar ik op moet letten.

Ik heb namelijk een xbox 360 elite gezien voor 149 euro, maar is een elite ook goed?
En wat is het versschil of is het alleen de kleur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Hoi hoi ik wou net mijn xbox aan zetten tot dat ik deze vraag zag.
Ik heb zelf een xbox pro deze is bijna het zelfde als de elite maar de elite is zwart en heeft inplaats van 60 g 120 g aan geheugen en dat is best wel veel!
Dat is het verschil!
Verder zou ik geen xbox kopen die ee n bouw jaar van 3 jaar terug heeft.
Bouwjaar van 1 of 2 jaar geleden kan nog wel.
Dit omdat vroeger de Xbox 360 last had van de rrod dit betekend red ring of dead.
Je Xbox hield er mee op e. Je kreeg bij het aan knopje geen groene lampjes maar rode vandaar de naam.
Inmiddels is dit probleem opgelost bij de nieuwere modelen !

Tom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een elite is de beste xbox 360, het verschil zit vooral in het geheugen en dat er een hdmi uitgang op zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elite heeft meer geheugen, en is zwart. De normale heeft minder geheugen, dit is ook echt best weinig. Ik ben soms de hele tijd bezig met dingen van de harde schijf te verwijderen. Natuurlijk is het ook wel mogelijk om de normale te kopen. En hem zelf een betere harde schijf laten kopen als hij dat nodig vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet letten op: Het geheugen, De kwaliteit en of de verkoper wel betrouwbaar is. Ik heb er zelf ook een, maar mijn vader heeft hem nieuw gekocht. Wij hebben de oude witte, maar hij heeft wel kwaliteit. Als je meer ervaring hebt met de xbox 360, kun je er ook nog meerdere spelletjes erbij kopen. Deze zijn niet zo heel duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: