Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er veel schietgames vr de mac beschikbaar?

Ik ga binnekort misschien overschakelen van pc naar mac, en af en toe game ik nog wel eens graag. Nou vroeg ik me af of schietgames zoals bv. Call of duty of modern warfare ook op de mac bestaan? En waar kan ik ze dan eventueel gratis downloade?

Toegevoegd na 2 minuten:
Modern warfare is van call of duty, ik bedoelde eig. Brothers in arms etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik heb een iMac i7 en heb cod modern warfare en bf2142 voor Mac en draait goed en dan bootcamp met w7 voor steam met mijn spellen als Blackberry ops en bf badcomp. En ook dat werkt en dan dat 27 inch scherm geweldig !!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

1 ding is zeker een mac is niet voor games
zie jij veel games voor mac in de winkel liggen ?

je zou zeggen nu er intel macs zijn zou dat toch moeten verbeteren ?

Er zijn er vast wel en paar maar je zal er denk ik toch bootcamp op moeten zetten en xp extra om er toch wat mee te kunnen

nee voor games kan je dan beter een xbox of zo kopen
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Je hebt cod voor de mac
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een geporte cod met kutgraphics ja
Denk dat je voor gamen beter een ps 3 of als je minder budget hebt een Xbox 360 kunt kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uhmm misschien moet jij even een alienware laptop gaan samenstellen voor de prijs van een macbook... Is er gelijk een vraag minder op goeievraag ;) niet gamen op mac indien op macbook ook niet echt met een andere os...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: