Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een online tetris-spel waarbij je begint met een half vol veld?

Ik heb wel eens online een tetrisspel gespeeld waarbij je niet zoals normaal begint met een leeg veld, maar met een veld dat al half vol met blokjes zit, die je moet wegspelen. Ik denk dat je naar het volgende level gaat als je het veld leeg gemaakt hebt, maar dat weet ik niet zeker.
Ik vond het een leuk spel, maar geen idee hoe het heet (of je zoiets überhaupt nog tetris noemt) en waar je het vindt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
817

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier vind je een overzicht van alle Tetris spelletjes. Normaal moet je al in een hoger level zijn om een speelveld halfvol te hebben, dus misschien heb je heel goed gespeeld en daardoor al snel op een hoog level gekomen? In ieder geval kun je op google nog heel veel Tetris spellen vinden, waarvan de link onderaan er één van is. Hoop dat je er iets aan hebt.
Ik vind het ook nog steeds leuk en gebruik een oude gameboy van mijn kinderen om er tetris op te spelen :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding