maffe vraag misschien,maar wat kan je doen met een ouijabord?
Toegevoegd na 28 minuten:
ik wilde eig. weten of je ook positieve energieën kan laten komen of opwekken ofzo.mijn vriendin d'r oma heeft met een pendel gewerkt = iets dergelijks,maar dan weer anders.
Maar, zoals jij ook weet, is de mens onderdeel van het grote geheel.
Velen voelen de dringende behoefte ook dit, als onderdeel van het menselijk bestaan en zijn plaats hierin, te onderzoeken.
Ieder op zijn eigenwij(s)ze.
Op die weg komt hij van alles tegen waarin hij een keuze zal maken (of niet, maar ook dat is een keuze), die hem uiteindelijk weer voor een volgende keuzemogelijkheid stelt. Lering door ervaring van het totaal.
Mijzelf nagaand heb ook ik in moeilijke perioden een kant gekozen om dingen beter te leren begrijpen. Gaande die weg veranderde mijn keuze en volgde een ander pad, om vervolgens weer op een andere weg uit te komen.
Als we de weg willen gaan, zal deze ons ook bij ons doel brnegen, of merken dat de weg het doel is. Allemaal ten gevolge van het leerproces, die elk mens zelf moet ondergaan/aangaan. Ok, het lijkt dat hij één kant op getrokken wordt maar ik heb het volste vertrouwen in een goede afloop.
Leven is leren van de builen die we in dit proces oplopen.
Ieder zijn les, ieder zijn weg. We mogen waarschuwen maar de ander bepaalt zijn eigen weg van lering en neemt daarmee zijn verantwoordelijkheid. Vwb die bp: Ik kan me voorstellen dat hij iets wil delen wat niet voor ieder leesbaar mag zijn.
Verder, wat hier geschreven wordt zal ook door hem ter harte worden genomen.
We kunnen de ander het beste van ons gunnen en meegeven, maar we kunnen het leven niet van hem overnemen.
Daarin mogen wij niet bepalend zijn alleen maar ondersteunend, hoe pijn ons eigen hart zo nu en dan kan doen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.