Heb ik een geest gevoeld? (zie uitleg)?
Op voorhand: ik zit niet te wachten op verklaringen in de trant van 'er stond vast een raam open' of zo. Deze vraag staat niet voor niets in de categorie 'spiritualiteit'.
Ik voelde een tocht over mijn hand, maar er was geen raam open, geen ventilatie mogelijk. Ik zoek de verklaring in het spirituele, omdat ik geen enkele andere verklaring ervoor heb. (Behalve kortsluiting in mijn hersenen..)
Al googelend kom ik niet verder dan spooktochten en het 'energetich reinigen van huizen'.
Er is onlangs iemand overleden, niet iemand die ik goed ken, maar kan het de ziel van die overleden persoon zijn geweest? Heeft die afscheid van me genomen of zo?
De menselijke geest is dol op het toekennen van betekenis aan betekenisloze voorvallen. Dus dat bewijst dat Nathan menselijk is. En da's toch ook weer mooi meegenomen. Succes d'r mee, jongen!
Ik had mijn vraag ook anders kunnen formuleren: "Ik heb een spirituele ervaring gehad. Wat moet ik daar nu mee?"
En ik kan er wanhopige en verdrietige mensen mee helpen.
Ook al is alles nep, niet mogelijk, suggestie, product van je eigen hersenen, het gaat mij om het resultaat en vanuit dit resultaat kan je verder zoeken .
Indrukwekkend verhaal, kan ik nog van leren..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.