Waar kan ik nagaan hoe het zit met de spirituele geschiedenis van een gebouw of woning?
Voor zover ik weet kun je bij het Kadaster de (ver)bouwgeschiedenis opvragen. En eventueel via de gemeente de vroegere bewoners. Maar wat ik wil weten is waar (of bij wie) ik informatie kan krijgen of en wanneer paranormale activiteiten zijn geweest in of bij een bepaald gebouw of woning. Mijn neef vertelde mij laatst dat hij als kind 2 keer een ervaring had toen hij in bed lag dat hij zijn raam wat dicht was en de haak was ook dicht, dat hij toen iemand hoorde zeggen "we komen je halen" en die stem noemde ook zijn naam. Vervolgens ging het raam vanzelf open en van de haak. Hij rende naar zijn ouders en zijn vader zei "nee joh, je hebt gedroomd", bracht hem terug naar bed, en deed het raam weer dicht en op de haak. Terwijl het eerst wel gewoon dicht was. Je zou kunnen zeggen dat hij het inderdaad gedroomd zou kunnen hebben, maar de 2e keer was midden op de dag.
Nee dat wordt niet gedaan.
Hooguit dan door iemand die ook in die onzin gelooft.
Kan wel zijn dat er in het verleden bepaalde dingen zijn gebeurd. Denk aan iemand overleden, een gebouw dat daar heeft gestaan. Kan van invloed zijn op de energie van het huis. Dan zou je eventueel een medium kunnen raadplegen. Als je vind dat de energie niet prettig is, zou je je huis kunnen laten zuiveren.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.