Wat is het verschil tussen een nieuwetijdskind en een echt aquariuskind?
Ik heb veel verstand en kennis over dit principe en verdiep me er al zeven jaar zorgvuldig in . Het enige wat ik nog niet weet of kan begrijpen op sites op internet/google is het verschil tussen een (gewoon) nieuwetijdskind en echt een aquariuskind ? Ik weet wel dat daar wat verschil in zit , maar weet niet exact wat . Wat ik sws weet is dat je (is inmiddels de oudere generatie) echt nog vissentijdperk-kinderen/mensen hebt , die ook echt met de autoriteiten meegaan en vooral ontwikkelen vanuit IQ , tegenwoordig ontwikkelen kinderen zich meer vanuit hun EQ en hebben daar de ondersteuning bij nodig - als je je vanuit je IQ ontwikkeld voed je jezelf emotioneel “makkelijk” op , zo te zeggen ,
Dan heb je de mensen die wel vissentijdperk-kinderen zijn maar wel hoog sensitief zijn (HSP’er) , die volgen wel de autoriteiten enzo mijn zijn erg gevoelig . En dan de nieuwetijdskinderen , die een bepaalde energie met zich meedragen (dat kan een indigokind zijn; een aanwezige hoofd-chakra hebben - 1e golf , kristalkind; koele zachte aard hebben en puur - 2e golf , regenboogkind; gevarieerde gekleurde aura op basis van hen stemmingen en vanuit het hart leven - 3e golf , sterrenkind; dat je voorgaande levens herinnerd op andere planeten - laatste golf) , en andere kleur aura hebben , en water zuivert hun aura . Maar echt aquariuskind gaat nog een stapje verder: is dat dat je alle of meerdere energieën van dit principe hebt , of zit dat anders ? Ik hoor het graag :)
Beide zouden willen geloven dat ze "bijzonder" zijn.
Dat zijn we ook maar allemaal op ons eigen manier.
Het is geen gezweef want je ziet het ook astronomisch , en als je kijkt naar hoe de wereld veranderd sinds 1600 , en als je dat naast het astronomische zet en het astrologische dmv de energie van de waterman/aquarius zie je echt wel die trilling . Want vanaf 1600 jaar later bloeit in iets meer dan 2000 jaar het nieuwe tijdperk in en bloeit het huidige/vorige langzaamaan uit en zitten we nu ook op de grens . Tegelijkertijd is het ook een nieuwe dimensie . Dimensie is een sterrenjaar en een tijdperk (ieder sterrenbeeld heeft dus een eigen tijdperk) is dus een sterrenmaand . Ik geloof zeker dat er nog een vredestichter of boodschapper komt deze jaren vroeg of laat .
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.