kan een huisdier geesten zien?
1 van mijn poesen is ineens helemaal veranderd ze is angstig eet bijna niet ,soms lig ze lekker op bed en schrik ze op oren overeind grote ogen en kijk naar de trap soms begin ze ook te grommen .net of zij iets zit en hoort wat ik niet hoor
Het kan een enorme knal geweest zijn ( misschien zelfs als jij niet thuis was ) en tegelijkertijd ging er een een flits of zo... en nu bij elke keer dat de zon mss door het raam anders wat flikkert denkt ze dat die 'knal' ook nog komt. Zou ook kunnen dat ze van de trap viel per ongeluk doordat ze een schrok van iets dat bewoog voor het raam en nu denkt ze dat de trap gevaarlijk is.
Al geef ik anderen ook gelijk ( wat je ook al gedaan had ) om haar te laten onderzoeken voor zekerheid.
Als alles en iedereen normaal reageert, dan is ze het voorval hopelijk snel vergeten.
Persoonlijk heb ik af en toe gesprekken met mensen die overgegaan zijn dus dat we voortleven na dit aardse leven is voor mij geen vraag.
Ik kan mij voorstellen dat een poes mogelijk ook overledenen kan zien, maar of jouw poes dat op dat moment ziet, is niet te beantwoorden.
Maar wat ook nog een mogelijkheid is, is dat ze last heeft van tandvleesontsteking. Dan kunnen ze ook ineens hevige pijnscheuten hebben en grommen van pijn, hier denk ik aan omdat ze bijna niet eet. Dat had een kat van mij ook. Zij had zo'n pijn dat ze niet meer wilde eten. Heb je daar ook naar laten kijken bij de dierenarts?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.