hoe verliep de medewerking van wetenschapper aan de film "what the bleep do we know"?
Om te beginnen: ik vraag geen mening over de inhoud van de film, of het waar is of onwaar enz. Ik wil gewoon een antwoord op basis van kennis, en liefst door mensen die open staan voor de inhoud van de film. De film koppelt spiritualiteit aan wetenschap, dixit de makers.
Ik wilde vanavond de film "what the bleep do we know" kijken, maar helaas brak mijn dvd in stukken. Dus ik dacht "ik zoek eens of ik hem ergens kan bekijken" en ja hoor, op youtube (wel in het Engels helaas).
Maar bij mijn zoektocht kwam ik toch enige dingen tegen die ik niet wist. Zo zouden de wetenschappers volgens sommige bronnen "erin geluisd" zijn (heb wel geen idee hoe), terwijl andere bronnen dan weer spreken van de gewaardeerde medewerking van bekende wetenschappers.
Daarom verneem ik graag hoe dat nu juist verlopen is die medewerking van wetenschappers. Wisten ze voor wat hun bijdrage zou dienen bv. ? Hebben ze vrijuit kunnen spreken? Enz.
Dankjewel.
Zie ook "Academic Reaction" in de wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/What_the_Bleep_Do_We_Know!%3F
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.