Ziet mijn kat andere energieën in mijn huis?
Ik en mijn vriend hebben nu net 3 weken ons eigen huisje. Hij is in de avond vaak weg en vanaf begin zit ik al niet met een chil gevoel alleen thuis. Rare geluiden soms (maar kan ook aan mij liggen) en word soms helemaal parra van mijn kat. Hij heeft wel vaker dat ie naar de muur staart en dan eventjes iets opzij kijkt alsof 'iets' zich verplaatst. Hij kijk nooit lang meestal paar seconden. Maar na wat hij net deed dacht ik toch maar eens vragen wat jullie denken. Meneer lag gewoon in chilmodus op de grond en ging in eens rechtop zitten gefocust kijken naar de woonkamer deur, vervolgens springt ie op de leuning van de bank (waar hij iets dichter en hoger bij de deur zit) en vervolgt waar ie mee bezig was... Hij keek minimaal wel 1,5 minuut naar de deur alsof ie ieder moment open kon gaan en er iemand binnen kwam.
Heb toen meteen geluid vd tv uit gezet en geluisterd of hij niet gewoon iets hoorde, niets... Behalfe het creepy getik contstand. Dat is de cv maar er komt telkens een andere tik tussendoor(niet van de cv). Het paranormale ligt ons wel in de famillie en vinden we altijd ook erg interessant maar het idee dat we nu in een behoorlijk oud huis zitten(bouwjaar 1939) en als ik kijk naar het gedrag van mijn kleine manneke(kat, 7 maand) toch geen heel chil idee...
Dat tikken waarvan jij zegt dat het niet de CV is. Dat kan wel een vensterbank zijn of iers dergelijks waar verwarmingsbuizen doorheen lopen. Als deze buizen ergens strak omsloten worden en ze zetten uit door de warmte dan gaat die vensterbank ook kraken. Heb ik ook gehad in mijn vorige huis. Heeft heel lang geduurd voordat ik wist wat het was.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.