Wat betekend de rol van een nieuwetijdskind voor d toekomst, als ze nog steeds te dealen hebben met n wereld die daar niet klaar voor is?
Ik ben zelf n nieuwetijdskind, waardoor k ook HSP heb. Maar k heb ook autisme. En ik vraag me daardoor dit al heel lang af. Want iedereen om me heen houdt wel rekening met m'n autisme, maar niet met m'n HSP. En ik wil heel graag iets voor de toekomst kunnen betekenen als nieuwetijdskind zijnde. Maar ik kom maar geen enkel NTK tegen, en dan denk ik: "ze worden sinds 1990 geboren... En t is nu alweer 2016 en nóg zie ik geen enkel ander nieuwetijdskind... Hoe kan dat?" En ik zie nog steeds geen verbetering op de wereld. Het is namelijk zo lastig als nieuwetijdskind in de huidige maatschappij... En zeker als je daarbij nog s n keer autisme hebt; dan voel je je sowiesilo n vreemde eend. Maar wat wil m'n rol nou zeggen precies voor de toekomst?
http://www.nieuwetijdskinderen.org/
Bij een vraag daarover heb je een fantastisch antwoord van Lies gekregen. Je reageerde toen ook dat je er mee geholpen was. De betreffende vraag en het antwoord heb je verwijderd.
Maar t kan idd heel goed zijn dat t met een van die mogelijkheden te maken heeft op die link wat stemmingswisselingen betreft etc.
Rieneke1 Ik zeg niets en ook de link niet dat er iets wordt aangemoedigd maar dat het een fenomeen is wat bestaat uit mogelijke ziekte en stoornissen lees gewoon goed.
Je hebt hulpverlening van Mediant. Je zegt dat ze je niet kunnen helpen met NTK. Maar je hebt hulpverlening nodig die je helpt met het dagelijks leven in het hier en nu.
Wanneer je wilt geloven dat je later een " taak als NTK" hebt, zorg er dan voor dat je nu stevig in de huidige realiteit en het leven staat.
Maar fijn dat jullie me ook nog ff advies hebben kunnen geven.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.