hoe kan ik onbekenden snel maar netjes wegsturen?
hallo,
ik heb al 2 keer een verschillende droom gehad waarin een overleden iemand aanwezig was.
de eerste droom..(in ons vorig huis 4 maanden geleden)
ik was aan het slapen en droomde dt ik in me eigen slaapkamer stond daarbij stond een onbekende overleden man.
Ik vroeg hem netjes het huis te verlaten en dat hij zijn rust moest vinden.
Ik heb hem het hele huis achterna moeten lopen voordat hij pas echt weg ging.
Nu wonen we op ons eigen en kreeg ik weer zown elfde droom.
Ik stond weer in de slaapkamer maar dan van ons nieuwe huis er stond een overleden meisje
ik vroeg het meisje of ze weg wou gaan en dat ze rust moest vinden dit weigerde ze.
ik heb haar gevraagd wat is er met jou gebeurd.
Ze liet mij zien dat ze is omgekomen in een brandend huis.
haar huis is in brand gevlogen door een gasfornuis.
Iemand wilde wel terug naar binnen rennen om haar te helpen maar een ander persoon hield die tegen.
nadat ze mij dit heeft laten zien duurde het niet al te lang voordat ze vertrok.
Als ik weleens op me gemak tv aan het kijken ben heb ik vaak het gevoel dat ze weleens langs komt en het gevoel dat ik word bekeken.
hoe kan ik hier het beste mee omgaan en wat te doen om ze netjes en gemakkelijk weg te sturen als ze weer komen?
Toegevoegd na 4 minuten:
elfde moet dezelfde zijn sorry toetsenbord doet weleens raar mijn exuses ervoor
Ik denk dat je dit soort reacties had kunnen verwachten, helaas staat niet iedereen hier voor open. ( ik doel op het 1e antwoord dus)
Ik vind dat je het opzich al prima en helder aanpakt, helaas kan ik je niet verder helpen maar er staan volgensmij al best goede antwoorden tussen waar je vast wat mee kan.
ja je kan het verwachten en helaas dat er mensen zijn die er dan ook persee op moeten reageren het maakt niks uit maar ik kom wel op voor de mensen die ook in deze cirkeltje zitten natuurlijk.
dank je wel voor je posetieve reactie
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.