Doen dieren vanuit hun instinct iets met edelstenen uit de natuur?
Dieren weten van nature bijvoorbeeld welk plantje ze moeten eten in verband met een ziekte die ze hebben.
Instinctief weten ze van de helende werken van sommige planten.
Hebben ze dat ook met edelstenen?
Gooien ze die in hun nest of zo?
Edelstenen hebben helende werking op mensen.
Voor stress, spijsvertering etc....is er wel een steen die daarop inwerkt.
Misschien dat een dier dat instinctief voelt?
Ben jij hier op zoek naar "bewijs" van de helende werking van edelstenen ? Of zit ik dan op het verkeerde spoor ?
In dat geval moet ik je teleurstellen. Er zijn slechts wat vogels doe proberen hun nest te versieren met glimmende dingen. En omdat sommige edelstenen (en het metaal van de ringen) kunnen glimmen worden er nog wel eens dure sierraden in b.v. eksternesten gevonden.
Echt waar ???
Dan ben ik daar mooi ingetrapt !!! :-)
Je hoeft je glimmers niet in de gaten te houden hoor, met deze mooie vogels in de buurt.
Daarom ben ik aan het zoeken gegaan, en vond dit. http://www.gestolengrootmoeder.nl/wordpress/studie-pleit-ekster-niet-vrij-van-diefstal/
Dan nog zou het voor dieren heel lastig zijn om daar gebruik van te maken, puur om het feit dat edelstenen zich heel diep in de aarde ontwikkelen. Praktisch gezien dus niet te doen voor dieren.
Zo zien we dat het woord spiritualiteit vele betekenissen kent en voor veel onduidelijkheid zorgt. En ach, eigenlijk maakt het niet uit, als de vraagsteller maar iets met het antwoord kan, toch?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.