Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je een ouijabord kopen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je kan deze kopen op zoekertje. Zie bron hieronder.

Heb altijd gedacht dat het erg gevaarlijk was maar heb een bron gevonden waar het uit wordt gelegd. Is toch leuk om dit eens te lezen.

Het wordt al duizenden jaren lang gebruikt door mensen om vragen te stellen aan ons eigen onderbewustzijn. gebruikt Daar is het ook voor gemaakt. Helaas is deze misvatting wereldwijd verspreid en de meeste mensen denken dus echt dat het Ouijabord gemaakt en bedoelt is om geesten mee op te roepen.
Ouija is dus GEEN geestesbord, maar een bord om te schouwen. Het bord geeft antwoord op vragen die je stelt.

Door alle misvattingen en al die vreemde verhalen heeft het ouija bord een slechte naam gekregen. Het is de naam die is gegeven aan de verschijnselen die door iemand onbewust worden opgeroepen en waarvan het alleen maar lijkt alsof er een geest aanwezig is. Echter is het niet het bord maar de persoon erachter die schadelijk kan zijn voor zichzelf of zijn omgeving, het bord zelf is slechts een middel. Als je inziet dat je verwachtingen en je overtuigingen invloed hebben op de boodschappen, kun je het ook als een waardevol instrument beschouwen. Laat je dus nooit wijsmaken dat een Ouijabord een bord is waar je geesten mee oproept of dat bij gebruik er altijd geesten worden opgeroepen.
Het Ouijabord kan gebruikt worden om vragen aan ons eigen onderbewustzijn te stellen over onze gezondheid of om inzicht te krijgen in ons verleden, het heden of de toekomst.

Gebruik je het nooit om geesten op te roepen! Gebruik hem uitsluitend waar hij voor gemaakt is en waar hij al eeuwen lang voor gebruikt wordt, namelijk om te schouwen. Wees nooit bang dat er toch geesten door kunnen komen. Geesten komen NOOIT als u ze niet oproept, dat is totaal onmogelijk!
Stel een vraag in uw gedachten en leg de hand losjes op de muis. Indien u contact heeft met uw onderbewuste, zal uw hand gestuurd worden en doormiddel van het aanwijzen van letters of zinsdelen, een zin of woord opbouwen. Dit kan men dan zien als antwoord op uw vragen. De aangewezen letters verschijnen boven het bord. Stel van tevoren duidelijk vast waar je het over wilt hebben (en waarover absoluut niet) en hou je daar ook aan. Laat de wijzer op het Ouijabord en de boodschappen in het begin zeker geen eigen leven leiden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Waarschuwing:
Begin nooit aan een ouijabord, glaasje draaien of pendelen boven een letter en cijferbord. Ook het engelenbord is niet veilig. Er komen rituelen krachten vrij waar wij als mens niets vanaf weten en zeker niet 'onder controle' hebben. Wilt u contact krijgen met de andere wereld ga dan naar een medium die geen ouijabord nodig heeft. Het is slechts een hulp/concentratiemiddel zoals een glazenbol of tarotkaarten, het is niet echt nodig.
15 jaar geleden
Bij de midgaardshop.be zeker wel.
En misschien op marktplaats.nl?

Toegevoegd na 55 seconden:
Met antwoordman eens, niet verstandig op zelf uit te proberen. Wel belangrijk om even te vermelden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt ze zelf maken, heel simpel...

Maar weet wat je doet, als je zonder pilotendiploma achter de stuurknuppel gaat zitten is het vragen om problemen, zo ook met dat ouijaboard... Dus weet wat je doet... Ik ga niet uitleggen waarom, omdat dat niet gevraagd is...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je hem aan de muur wilt hangen prima, maar aub, koop deze niet om te gebruiken. Ervaring heeft geleerd dat je het slechte ahw 'aanroept' en als zodanig er mme te maken zult krijgen. Zint eer ge begint!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier kun je een ouijabord kopen:
http://www.starlightnewage.nl/index.php?cPath=39_455
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ze weleens in speelgoed winkels gezien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tip: laat je de kop niet dol maken.

Waar je het kan kopen is me onbekend, om de 'gevolgen' in een wat breder perspectief te plaatsen. In de bron beneden een tv-programma van Penn & Teller over dit speelgoed (over enkele mensen die het op een manier gebruiken waar ze waarschijnlijk niet snel genoeg wijzer van worden).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarschijnlijk in een nieuw age winkel in je buurt (gewoon even googlen: new age winkel [naam van je stad (of een dichtijbgelegenstad].

niks geen waarschuwingen van mij ik geloof het pas als ik het meemaak en ik waarschuw pas als ik persoonlijk heb meegemaakt dat je er problemen mee krijgt (wat dus nog niet is gebuert ;) ).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet, nooit ,never doen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oeroeboeroe en Lora hebben duidelijk antwoord gegeven op de vraag waar je een ouijabord kunt kopen. Verder staan er vooral waarschuwingen, zonder antwoord te geven op de vraag. Even iets daartegenover: Een mogelijk gevaar zit niet in het bord, maar in de verwachtingen die je daarbij hebt. Een ouijabord is Prima om te schouwen en vragen te stellen aan het eigen onderbewustzijn. Als je geesten verwacht, krijg je ook geesten. Maar vergeet niet dat alle antwoorden die je aan geesten zou toeschrijven ook gekend worden door je eigen onderbewustzijn en alleen daar komen de antwoorden vandaan. Als je daarvan overtuigd blijft, is er niets aan de hand! Als je denkt dat de antwoorden van geesten komen, verlies je de controle. Het is dan iets van buiten; niet van jezelf. Zolang je de antwoorden bij jezelf zoekt is er geen verschil of je een ouijabord of een pendel gebruikt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je weet toch wel dat er veel gezegd wordt dat zo'n bord spoken oproept hè?

http://shop.ebay.com:80/i.html?_nkw=ouija+board+&_cqr=true&_nkwusc=ouijaboard&_rdc=1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing