Als je een paar keer in de nacht wakker word is het dan zo dat je wakker word door dat iemand naar je zit te staren?
Het klinkt misschien een beetje raar maar ik word bijna elke nacht wel 2 a 3 keer wakker & ik had ergens gelezen dat als je vaak wakker word dat 't dan komt door dat iemand naar je zit te staren & soms als ik wakker word voel ik wel is een bepaalde aanwezigheid. Ik vind het een beetje eng vandaar dat ik mijn vraag hier stel want ik kan het niet op google vinden.
Groetjes Sharr
Wel heb je slaapverlamming (je ben mentaal nog niet in slaap maar je lichaam wel dus zet het lichaam zich in een slaapstand waardoor je je niet kan bewegen) en als je dit hebt kan je wel eens dingen zien die er niet zijn of het gevoel hebben dat er iemand aanwezig is of die je aan zit te staren maar dit komt maar heel erg weinig voor. Dit kan gebeuren voordat je in slaap valt of nadat je in slaap was maar dit zal het vast niet zijn omdat je dan al door hebt dat je niet kan bewegen. Dus ik zou het er gewoon op houden dat dit pure onzin is en dat je s'nachts gewoon wakker word als je naar de wc moet of als je bv een wilde droom hebt gehad.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.