Wat geeft het overweldigende, alleswegdrukkende geluksgevoel als ik me open stel voor gene zijde.?
Soms als ik in de grot ga zitten in ons natuurpark, op mijn speciale plek, en de wereld de wereld laat, dan komt ineens dat super gevoel in golven bij me binnen.
Het is zo intens dat ik het liefst zo zou blijven zitten.
Het geeft een bijna verlammend gevoel, je kan je nog amper bewegen.
Wel blijf je volkomen bij je positieven en kan zelfs heel helder denken.
Toegevoegd na 5 dagen:
Bij het sluiten van de vraag, maak ik de ballans op.
Jullie antwoorden zijn ongelooflijk belangrijk voor me, als ik weer zo een geluksgevoel heb zal ik aan jullie denken, aan jullie allemaal.ik hoop dan wat geluk naar jullie toe te sturen, voor nu, straks en het hele nieuwe jaar.
Als we al alles bezitten en we hebben geen geluk, dan bezitten we niets! Mijn beste antwoord gaat naar Doenja, niet zo zeer voor haar antwoord, maar voor alle reactie's erna, de lieve woorden, de tranen.
Maar ook de andere 19 antwoorden waren beste antwoorden, zonder uitzondering, alle bedankt en de beste wensen voor het nieuwe jaar. Ed
Momenteel is er veel gesnoeid en nogal kaal, het is nog steeds mooi, maar anders dan in de zomer.
Ben bezig met een website over het park, daar komen ook veel foto's bij, zogauw hij er is, zal ik het hier bekend maken, waar woon je zelf (alleen plaats)?
ben meer een denker.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.