Is het gebruik van een EMF-Meter gevaarlijk voor paranormale doeleinden?
Ik had gisteren via de Appstore een zogenaamde ''Ghost Voice gedownload:
http://itunes.apple.com/nl/app/ghost-voice-recorder/id445270470?mt=8
Ik wou uit nieuwsgierigheid eens kijken of zo'n app echt werkt. Opmerkelijk genoeg hoorde ik enkele vage geluiden, waarvan ik vermoed dat ze nep zijn, omdat het telkens dezelfde geluiden zijn.
Vandaag kwam er een vriend langs waarmee ik deze app had uitgeprobeerd. Met simpele vragen als ''is daar iemand'' en ''maak een geluid'' hebben we de voice recorder getest, niet echt serieus, maar goed.
Uiteindelijk zijn we ermee gestopt, want het programma werkte in onze ogen niet. De geluiden die we hoorden klonken niet echt en waren telkens hetzelfde.
Daarnet belde ik mijn moeder om te vertellen wat we hadden gedaan. Mijn moeder beweert dat ze vaker te maken heeft gehad met paranormale activiteiten, en heeft volgens haar ook glaasje gedraaid.
Zij vond het erg stom wat we hadden gedaan en beweerde dat wij op deze manier ''deuren openzetten''. Ik ben vrij sceptisch over dit soort soort uitspraken, maar kan er niet uitkomen of het wel -of niet bestaat.
Mijn vraag aan jullie is, moet ik mij zorgen maken, en zo ja, wat kan ik ertegen doen. Ik heb tot nu toe helemaal niks waargenomen en er is niets gebeurd.
Mijn moeder had het ook over ''Het witte broederschap''. Wat houd dat precies in?
Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden!