Hoe weet je zeker dat iemand ECHT paranormaal is en geen cold reading gebruikt?
Ik heb een conciërge op school die "zegt" dat hij paranormaal is. Hij heeft mij ook dingen verteld over mij, maar dat waren gewoon algemene dingen die iedereen heeft. ik vraag me gewoon af of dat cold reading is (net zoals Derek ogilvie) of dat hij echt paradormaal is. Ik zelf wil hem wel geloven alleen ik vertrouw de blik in zijn ogen niet zo.
Daar zou ik niet serieus op in gaan.
Vind het nutteloos verder op jouw reactie in te gaan.
ik probeerde enkel het idee te opperen dat het wellicht iets anders is dat jij op mij doet overkomen.
(beweer niets, ik vraag enkel iets zodat ik jou standpunt bedoeling mogelijk beter kan plaatsen en begrijpen) blijkbaar ben je niet van gediend omdat je hier het nut (zelf) niet van in kan/wil zien. wellicht een beetje onverstandig van me, wie zal het zeggen....
daarbij is cold reading iets wat we allemaal in mindere of meerdere mate doen, maar zijn we hier ons niet altijd van bewust. nog nooit een type gezien waarvan je een naar gevoel kreeg, of waar je zeker van wist dat deze persoon achterbaks en niet te vertrouwen is? let maar eens op de houding, manier van reageren, en lichaamstaal etc als je weer zo'n persoon ziet waarbij je een dergelijk gevoel krijgt. je ziet meer dan je denkt. :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.