Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er in Nederland en/of België verenigingen van mensen die geloven ontvoerd te zijn geweest door niet-menselijke levensvormen?

Ik las ooit een artikel in Humo (Belgisch weekblad) waarin Belgische mensen aan het woord kwamen die geloofden te zijn ontvoerd door buitenaardse levensvormen. Ik zou graag in contact komen met zulke mensen. Vandaar de vraag of er verenigingen bestaan van zulke mensen, in Nederland of België, of eventueel daarbuiten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat maakt toch niet uit waarom de vraagsteller dat wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boeiend onderwerp dus + voor jouw vraag! Geniet van jouw ontdekkingstocht doorheen ons wonderlijk Universum waarin zich zoveel meer afspeelt wat onwaarschijnlijk lijkt maar ooh zo levensecht ervaren wordt. We zijn nog lang niet klaar met onze reis, zelfs bij de dood niet ;-) Fijne inspirerende zoektocht nog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amerika heb je veel meer kans om in contact te komen met zo'n mensen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pssst....scotty beam me up!!!
(ben het OV en de fiets wel zo beu)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dacht vorige week in eerste instantie 'een niet menselijke levensvorm' tegen te komen vlakbij huis hier. bleek het toch mij ex te zijn... (de verschillen met 'niet menselijke levensvormen' zijn niet bepaald duidelijk, dus herkende hem niet zo snel als ex) ontvoeren doet ie overigens (nog?) niet, maar is verder wel tot een heleboel niet menselijke en vooral onmenselijke dingen in staat vroeg of laat. (enkel een kwestie van tijd!) wil je het adres wel geven, maar weet dat het schadelijk is dus doe het niet.
er bestaat bovendien vast wel een vereniging voor mensen die te maken hebben met (gehad) met dit soort levensvormen. (NPS) hm.. krijg ineens sterk de 'ingeving' dat dit niet helemaal is waar je naar op zoek bent, maar wellicht dat dit door de overeenkomsten komt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja hoor die zijn er zeker.
Toeval wil dat ik onlangs in contact kwam met 'Close Encounter' verhalen via een Australische site. zie link 1

Via de andere links kan je extra informatie verwerven.

Je kan ook het Belgisch weekblad Humo aanschrijven en vragen naar een kopij van dat artikel: redactie@humo.be

Niet iedereen maakt zich bekend onder de eigen naam omdat velen bang zijn om hier op Aarde achter slot en grendel geplaatst te worden. Voor mij hoeven ze niet bang te zijn, ik geloof hen en ik begrijp hen ;-)

Anyway... Have Fun Anyway!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik mis het antwoord op de vraag... waar zijn die verenigingen nou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@widar
zouden ze in de ufo zelf flyers hebben van de vereniging, of dat er meer info te verkrijgen is tijdens b.v. een (ufo)groepsuitje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het maakt in principe niet uit waar die informatie te vinden is. Het punt is dat die informatie in het antwoord vermeld dient te worden. Maar ja, misschien deleten die aliens die informatie steeds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt zeker een punt. maar ik denk dat het deleten wel degelijk een mogelijk is, aangezien het niet anders kan dan dat het om gevoelige info gaat, en het zeker een elite clubje betreft.
dat gooi je niet te grappen en plak je niet even aan bij openbare ruimten uiteraard. ik denk zelfs dat men voor het lidmaatschap van een dergelijke club men ontgroend moet worden.
hoe dat in zijn werk gaat bij de marsmannetjes die zelf groen zijn is mij (nog?) niet bekend. Pat Mallet heeft hier wellicht wel een boeiende theorie over. (het is groen en het.....)

Andere antwoorden (2)

Je boft, het is bijna Wereld UFO dag, 2 juli is het zover.
Wat er gaat gebeuren is nog erg vaag, maar dat hoort natuurlijk wel bij ufo's. Of je ook mee kan weet ik niet.
Maar misschien kan Niburu in Soest je verder helpen, die kennen misschien mensen al eens meegeweest zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Hoe het komt weet ik niet, maar ze brengen nooit Nederlanders terug. Ik denk dat we te krenterig zijn om het gevraagde losgeld te betalen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps, een ET drukte op de verzendknop en ik keek ernaar ;-) Ik wilde schrijven:
Ja hoor, er zijn wel degelijk Nederlanders met zo'n ervaringen maar ze komen er niet zo makkelijk mee naar buiten als de Amerikanen. Wellicht omdat ze bang zijn om dan ontvoerd te worden met het busje? hahaha Ik geef je graag een + voor jouw Humor ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de angst voor een ontvoering in een busje lijkt mij persoonlijk wel reëel na een ontvoering door een ufo, maar dat terzijde. @escape +1 voor het antwoord.
m.i is het #de meest# logische verklaring waarom er weinig mensen zijn die over deze ervaringen willen/kunnen/durven praten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding