Ontmoeting met geesten?
Hallo,
Ik heb een vraag, mijn zussen zijn allebei erg gevoelig voor geesten, mijn jongste zusje voelt ze en is er erg bang voor, ze heeft toen ze klein was ook dingen mee gemaakt die onverklaarbaar waren,maar ze is er nu zo bang voor dat ze er niks mee te maken wil hebben, ze heeft wel wijwater ( gekregen van mijn oma, die is surinaams en heeft zelf ook zulke dingen meegemaakt maar wil er verder niks over kwijt) en dat gebruikt ze ook maar ze blijven komen en haar lastig vallen.
Mijn oudste zus ziet ze, en gister sliep ze in mijn bed en stond er ineens een jongen naast haar bed die haar doordringend aankeek en toen weer wegging. Nu weet ik van mijn moeder dat er al eerder een geest in mijn kamer was toen mijn ouders er nog sliepen, het was een vrouw die mijn moeder lastig viel en zij dat ze weg moesten gaan. Dit bleek later de oude bewoonster van ons huis te zijn die in die kamer was overleden.
Zelf zie/hoor/voel ik geen geesten maar ik& mijn zussen vroegen ons wel af wat we eraan kunnen doen. Moeten mijn zussen ''hulp'' zoeken zodat ze leren er mee om te gaan, of gewoon laten rusten. En wat kan ik doen tegen de jongen in mijn kamer?? Hebben jullie ook zulke ervaringen gehad? Graag zou ik jullie ervaringen en meningen hierover horen. Alvast bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.