Waarom droom ik altijd dingen die ik niet wil dat ze gebeuren?
n.a.v mijn vorige vraag.
Ik droom erg vaak maar ook rare dingen. Nu vraag ik mij dus af omdat ik 's nacht's volgens mij man erg druk ben zo erg droom? Het lijkt erop alsof ik niet zonder dromen kan.
Vaak droom ik over dingen waar van ik niet wil dat het gaat gebeuren en vaak is er ook geen aanleiding voor dat het gaat gebeuren. Zo droomde ik in het begin van mijn relatie met mijn man dat hij vreemd ging. Ik was daar ontzettend bang voor omdat ik hem niet kwijt wilde. Er speelde niets tussen ons dat dit kon gebeuren dus het sloeg nergens op. Toch droomde ik in mijn droom dat het ging gebeuren en hij een hele andere man was.
Echter blijkt dit natuurlijk helemaal niet te kloppen , inmiddels 10 jaar verder.
Verder heb ik ook weleens gedroomd dat het oude bedrijf waar ik voor werkte failliet ging. Ik wist niet in de werkelijkheid wat ik ermee moest en had gedacht aan verschillende soorten opleidingen. Ik droomde dat ik zo'n opleiding ging doen en alles goed kwam.
Hoe kan het dat deze droom bevestigend werkt en de andere droom totaal het tegenover gestelde van de werkelijkheid is?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.