Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een paragnost mij vertellen of ik paranormale gaven heb?

Als ik contact heb met een paranormaal begaafd persoon, neem ik soms die gave over. Ik voel me dan echt anders. 1x heb ik zelfs iets aangevoeld wat ook direct daarna echt gebeurde. Ik wil daar eigenlijk wel het fijne van weten. Wie kan mij hierbij verder helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Wat ik persoonlijk denk is dat jij een heel goed radio`tje bent.
Dit bedoel ik niet negatief, ik zal het je (proberen) uit te leggen:
Ieder mens leeft op een bepaalde frequentie (wat je kan vergelijken met een radio), iedereen staat op zijn eigen "zender" (de een is radio 538 een ander skyradio en weer een ander is Veronica. Deze radio`tjes staan vast in geprogrammeerd (als je op Veronica staat dan sta je daar, punt uit.)
En daar kom jij aan, een transistor radio die nog prima werkt en waar je gewoon mee van zender kan wisselen.
Als je Veronica zat bent zet je m op Skyradio etc.
Wat jij waarschijnlijk (onbewust) doet, is je afstemmen op de radio van een ander.
Dit is heel erg handig, want als je 2 radio`s naast elkaar zet op verschillende zenders kan dit wel eens vervelend zijn.
Jij bent zo slim om niet al die muziek door elkaar te willen horen, en zet jou radio automatisch op de zender van de ander.
Waardoor je voelt wat deze persoon voelt.
Dit is een mooie gave om te hebben, als iedereen dit kon waren er veel minder ruzies en misverstanden in de wereld.
Wees er blij mee, trots op zelfs en doe ermee wat voor jou goed voelt.
(als je deze uitleg niet snapt of meer wil weten, PM dan even)
Groetjes,
Muffin05
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

als je er in gelooft, dan is er vast wel iemand te vinden, die jou kan vertellen, dat je over bepaalde gaven beschikt. Het is dan echter maar de vraag, of je deze gaven ook echt hebt.
13 jaar geleden
je heb zelf al een antwoord gegeven, je heb geen paranormale gaven. anders wist je het zelf wel en hoefde je deze vraag niet te stellen.

Een ECHTE paragnost kan daar zeker uitsluitsel over geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je zelf pas paranormaal noemen als je meer dan 3 gaven hebt. Je bent bv thelepatisch, helderziend, heldervoelend, en voelt geesten. Jij hebt waarschijnlijk een boven natuurlijk verschijnsel. Jij bent thelepatisch (dat je af en toe voelt en denkt wat een ander denkt) en je bent heldervoelent. Het fijne is dat moment je op je gevoel kunt vertrouwen en dat je makkelijk(er) antwoorden weet op vragen en dat je een persoon beter leert kennen. Dus durf op je gevoel te vertrouwen!

Toegevoegd na 2 minuten:
Probeer dus niet je gevoel te negeren, dat deed en doe ik af en toe ook maar dan krijg je spijt van... Dus geloof en vertrouw in jezelf
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ieder persoon kan van alles vertellen en beweren.

dus ook een paragnost kan je vertellen of jij wel of geen paranormale gaven hebt.

zoals ik lees zeg jij over paranormale te beschikken dus ieder die hier zijn/haar persoonlijke ervaring hier mee heeft die overeenkomen met dat van jou kan je wellicht verder helpen hiermee.

er is enorm veel te doen en te lezen op dit gebied, dus als jij je kennis op dit gebeid hiermee kan verbreden is dat waarschijnlijk 'leren'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ieder mens heeft hier een gave voor, maar het grootste deel van de mensen ontkent dit.
Een klein deel van de mensen twijfelt er over en een nog kleiner deel weet het gewoon.
Jij zit in die tweede groep, die twijfelt of het nu wel of niet bestaat.
Daarom ben je nu op zoek naar antwoorden.
Het gevoel dat je je echt anders voelt, zou er op kunnen wijzen, dat je zeker wel een gave hebt.
Het gevoel kan je omschrijven als , heel strek aanwezig, een soort van vibratie in je zelf, licht afwezig zijn, een blij gevoel hebben, het niet los willen laten wat je voelt, het als maar meer willen weten wat het is.
Het wordt een soort van drang naar het onbekende.
Mijn eigen ervaring is, dat als er mensen bij mij komen om meer te weten over paranormale gave, ze dan meestal deze gave ook hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paragnost kan dat inderdaad, maar als ik je verhaal zo lees, denk ik eerder dat je jezelf beter kunt omschrijven als 'empatisch' oftewel iemand die zich gevoelsmatig in een ander kan verplaatsen en daar (tijdelijk) iets van 'overneemt'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagt of een paragnost je kan vertellen of je paranormale gaven hebt. Dat hangt in dit geval toch echt van de paragnost af. Is het iemand die zich zo noemt of is het iemand die dat werkelijk kan "zien".

Persoonlijk zou ik éérder denken dat je paranormaal zou kunnen zijn als je dergelijke ervaringen ook hebt wanneer je alleen bent, dus zonder een paranormaal begaafd persoon in de buurt.
Zoals je het nu beschrijft lijkt het er meer op alsof je heel empathisch bent, heel invoelend.

Maar ik kan dit alleen zo zeggen op grond van wat je zelf beschrijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eerst voor jezelf na of je überhaupt wel zo gevoelig wil zijn. Het is namelijk mogelijk om je hiervoor af te sluiten. Een theorie is dat in essentie iedereen paranormale gaven heeft, maar dat het grootste deel van de mensheid deze niet (bewust) gebruikt omdat we gestopt zijn naar onszelf te luisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja als jij hem gelooft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing