Ik zou graag wat spiritueler bezig zijn, maar wel op een gezonde manier, waar kan ik daarvoor terecht?
Is hier begeleiding voor en hoe vindt je je eigen weg hierin? Hoe begin je? Wie heeft hier ervaring mee?
Daarna zou ik adviseren om contact te houden met de 'gewone' wereld: familie en vrienden. Elke beweging die probeert je te isoleren van je normale omgeving is zeer verdacht.
Heel simpel bv, helen doen dokters maar reiki kan ondersteunen. Sluit de weten schap niet uit, maar volg hem niet blind. ( interpretatie is ook subjectief)
Praat met mensen wat zij voor ervaringen hebben, je hoort wel op de manier van praten. Wat voor een type het is ( is iemand idolaat dan is het geen betrouwbare bron)
Geld is lastig.
Aan de ene kant zou er alleen een vergoeding tegen over moeten zijn voor de tijd die iemand investeerd. Aan de andere kant, door een groterbedrag te vragen, komen alleen de mensen die er serieus mee bezig willen zijn, scheid je het kaf van het koren
@mobie 1980 Dat sluit opzich wel aan met hoe ik in het leven sta...vindt het een hele mooie.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.