Is elfpath een sekte of een groep mensen die elkaar helpen de wereld te verbeteren?
Ik zit zelf sind kort op elfpath en het is er erg gezellig, maar toen ik hun visie las vroeg ik mij af wat nu echt de achterligende gang van zaken is. Toen ik op internet erover ging zoeken, wist ik het helemaal niet meer zo zeker.
Hoe weet ik of waar ik aan begonnen ben mij goed doet of dat dit het begin is van een sekte?
Toegevoegd na 16 minuten:
( Deze vraag is niet bedoelt om de zin en onzin van spiritualiteit te bediscusieren, enkel de groep waarbinnen dat gebeurt)
Het kan best gezellig zijn, maar vraag jezelf af waarom je juist hierbij wilde zijn. Het is voor zover ik weet geen sekt maar wel een organisatie die gebruik maakt van jouw naïviteit. Je weet nooit waar dat toe leidt.
Ik denk dat het belangrijk is dat je verder zoekt naar een vereniging waar je vindt wat je zoekt.
Blijf in ieder geval alert op vreemde zaken die niet goed voelen als je bij Elfpath. En informeer je ouders als je er naar toe gaat en ook wat jullie gedaan of besproken hebben. Je ouders kunnen je het beste advies geven omdat ze van je houden en je het beste kennen.
hoor graag je mening erover. Dat meen ik echt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.