Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kun je beter aura´s lezen?

ik kan energie om mensen heen zien. hoe meer ik me concentreer hoe beter ik het zie. ze zijn altijd doorzichtig, of veranderen van kleur. alleen soms kan ik duidelijk de kleuren zien. ik zie de energie dus maar omdat ik niet de kleur kan zien, weet ik dus niet hoe diegene zich voelt. heeft iemand tips om beter auras te lezen?
groetjes, walelovaahj

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je hoeft geen aura's te lezen om te weten hoe mensen zich voelen. Een aura is slechts 1 element van een status van een mens (of dier/plant).
Als je eenmaal je energie kunt focussen (zoals bij je andere vraag met je handen). Kan je ook die energie gebruiken om een connectie/verbinding te maken met de ander. Dan wordt jij als het ware 1 met de ander en kan jij IN die ander kijken wat er aan de hand is. Je ziet dan veel meer dan (zeg maar) het verdriet. Je ziet dan ook waar de kern van het verdriet vandaan komt, hoe en wanneer die is ontstaan.

Je kunt dit gaan oefenen met bijvoorbeeld een plant. Die heeft immers ook een aura. En die aura kan jij zien, maar ook voelen met je handen. Daarmee kan je ook voelen hoe die plant zich voelt. Als je dit nog meer hebt beoefend, kan je ook zonder te voelen met je handen of te kijken naar de aura, weten hoe die plant zich voelt. Die energieverbinding kan je maken zonder die externe hulpmiddelen. Zelfs op grote afstanden zal je dit gaan lukken. Mits je al eens eerder die energieverbinding hebt gemaakt.

Die aura die je ziet, zie je overal. Niet alleen bij de mensen, maar ook de dieren en de planten. Zelfs voorwerpen hebben een aura en dus ook een energie. En die energie is met alles om ons heen verbonden. Dat grote geheel noem ik het universum. En via die universum, ligt ook de energetische verbinding naar de ander toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het beste kan je op zoek gaan naar iemand die jou kan begeleiden in deze ontwikkeling. Het antwoord zal je hier niet hier vinden.
Diegene zal ook in jouw enegie/ aura zaken toegankelijk moeten maken vaak.
Dus ga maar een naar een spirituele beurs of centre voor meer informatie..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aura's lezen is een kwestie van empathie. Je voelt dan de gemoedstoestand van de betreffende persoon.

Sommige mensen voelen die gemoedstoestand direct aan, en weten meteen of iemand verdrietig is, of alleen maar een beetje zielig doet, of blij is, of wat dan ook. Andere mensen voelen die gemoedstoestand aan, en vertalen die automatisch eerst in een aura. Die aura heeft dan bepaalde vormen en kleuren. Vervolgens moet je die aura interpreteren om te weten te komen wat de gemoedstoestand van die persoon is.

Het is een omweg, maar als het bij jou zo werkt, dan is dat nu eenmaal zo.

Om de aura's beter te kunnen interpreteren, moet je vooral je empathische vermogen trainen. Dat doe je door veel met mensen om te gaan. En door daarbij vooral stil te zijn. Luister, kijk, voel - praat zelf niet teveel, overheers niet. Wees liever een toeschouwer dan een acteur.

Probeer dan heel voorzichtig te ontdekken of de gevoelens die jij krijgt, juist zijn. Op die manier train je je intuïtie, en kun je geleidelijk aan steeds beter, en steeds meer "op de automatische piloot", zeggen wat bepaalde aura-vormen betekenen.
Cryofiel
13 jaar geleden
Je kunt eens kijken bij www.tranceart.nl of bij het centrum voor Mens en Intuïtie... daar kunnen ze je wellicht verder helpen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Groet! Marian van www.spiritueelentertainment.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om een aurisch zicht verder te ontwikkelen moet je:
-De gevoeligheid van je ogen verhogen.
-Het bereik van waargenomen vibratie voorbij het zichtbaar licht uitbreiden.

Het bovenstaande is te bereiken door:
-Je ruim blikveld (periferele visie) te gebruiken en te trainen.
-Blootstelling te verhogen.
-Visueel sensatieproces in het brein uit te breiden - de communicatie tussen de linker en rechter hersenhelft uitbreiden.

Voor verdere uitleg en oefeningen, klik hier:

http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/TCaura2NL.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing