hoe kun je beter aura´s lezen?
ik kan energie om mensen heen zien. hoe meer ik me concentreer hoe beter ik het zie. ze zijn altijd doorzichtig, of veranderen van kleur. alleen soms kan ik duidelijk de kleuren zien. ik zie de energie dus maar omdat ik niet de kleur kan zien, weet ik dus niet hoe diegene zich voelt. heeft iemand tips om beter auras te lezen?
groetjes, walelovaahj
Tuurlijk!;-)
Hoop niet dat jij ook zulke rare ideeën krijgt.
http://www.goeievraag.nl/vraag/mens-aura-mens.178413#825297
Maar er zijn toch mensen die er in trappen en voor betalen!Een kennis van mijn moeder had haar Aura laten dichtmaken.Echt!Ik geloof er niks van.Maarre.. als jij zegt dat je Aura's ziet,heb jij dan wel eens iemand gezien met een "kapotte" aura?( wat dat ook is).Ik heb er net wat over gelezen,een vrouw die ook beweerd Aura-lezeres te zijn zegt bijv. dat zieke mensen een andere kleur Aura hebben dan gezonde mensen.Ik weet echt niet wat ik hier allemaal van moet denken,maar kijk uit tegen wie je wat zegt.Ik bedoel op school enzo.Anders gaan ze je raar of gek vinden.Ik heb zoiets op school mee gemaakt om een iets andere reden.Er zijn nog steeds mensen die mij " vreemd en eigenaardig vinden.Pas zei zelfs mijn broer half-serieus tegen me:jij bent een beetje eng hè?..Ik bedoel maar..je moet echt uitkijken dat je geen buitenbeentje wordt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.