Ik wil zo graag geloven dat mijn overleden zoon onder een andere energievorm verder leeft. Hoe ga ik daarmee om?
Mijn zoon was heel intelligent, met hem praten was steevast een verrijking in alle opzichten. Ik mis o.a. zijn doordachte opmerkingen als het over zulke onderwerpen ging.
Het is nu 3 jaar geleden dat hij in een brand omkwam. Ik heb geen geloof, mijn verstand zegt dat er geen 'hemel' kan bestaan.
Graag ernstige reactie alsjeblieft.
Toegevoegd na 3 dagen:
Zoveel aangrijpende, bemoedigende, interessante, en ontroerende antwoorden had ik niet verwacht. Het is onmogelijk om hier een 'beste antwoord' uit te kiezen.
BEDANKT ALLEMAAL!
Dank je wel voor het stellen ervan.
Wat zou het fijn zijn, als we zeker konden weten hè?
Knuf voor je meis!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mooie site heb je Siska!
vreselijk wat jullie overkomen is, de nachtmerrie van elke moeder. 3 jaar lijkt lang geleden, maar emotie kent geen tijd.
ik vind je vreselijk moedig, ook in je reacties hier, en je openheid hierover. petje af hoor. hopelijk vind je antwoorden, niet van de site hier, niet vanuit een bepaalde opvatting, ervaring of standpunt van anderen, niet 'wetenschappelijk' of 'paranormaalgelovend' maar gewoon.... een antwoord dat goed voelt omdat het voor jou klopt als een bus. een hele dikke knuffel, ook voor jou Wendy!
hier nog 1. het gaat eigenlijk over een verbroken relatie, maar vind hem zelf met een andere gedachte erachter echt rakend. . http://www.youtube.com/watch?v=Hj25Z6DpALA (het is maar goed dat ik sommige nummers op de computer niet grijs kan draaien, pfff) :)
Deze van Gordon wou ik laten horen bij de begrafenis van mijn zoon. Maar heb toch maar voor andere muziek gekozen, veel te aangrijpend ;'( http://www.youtube.com/watch?v=CLWeta-Bl6M
dat is ook zo'n ontroerend maar mooi lied. hij staat ook in mijn mapje favorieten, heel aangrijpend idd.....
even geen rol willen vervullen maar tijd voor jezelf nemen, met alles wat erbij hoort. je bent al groot, maar toch blijf je groeien. :)
Ik neem mijn tijd, ik voel mijn gevoel èn ik denk met mijn verstand. Okeekee....voor zover aanwezig.... ben je mooi effies voor, was een inkoppertje geweest hahahahaha.
ik wacht wel een nieuwe kans af hoor (laat haar mooi niet weten dat dit lastig gaat worden voor mee. met haar gevoel en verstand is helemaal niets mis!!)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.