Er gebeuren al lang vreemde dingen. Iemand een verklaring aub?
Hoe kan het dat een tv plots vanzelf aangaat en begint te spelen (is gebeurd met verschillende toestellen die ik al heb gehad) het kwam voor in mijn vroegere flat, nu in mn huis.
Hoe kan het dat een een cd midden in een liedje begint te spelen? toestel staat niet aan, enkel stand-by
Als er bezoek was en ik kaart een onderwerp aan,springt tv aan en is er een uitzending over dit onderwerp. (1x gebeurd)
Zo was ik eens vroeg wakker (5u) omdat ik ongerust was over dochter die bij een vriend bleef overnachten,om 5u springt ginder de tv vanzelf aan.
En zo kan ik wel eindeloos doorgaan over vreemde dingen die gebeuren en gebeurd zijn...en geen prettige om op zn zachtst uit te drukken.
Zoals bekenden voor de laatste keer tegenkomen en een paar dagen later zijn ze overleden.Ongeval, van een dak vallen,zelfmoord, natuurlijk overlijden. Als ik die mensen zag had ik een enorme spierspanning en enorm tandenbijten.
Ik heb het hier allemaal zo moeilijk mee om ermee om te gaan.
:(
Toegevoegd na 1 uur:
Miniatuur kapstokje met sieraden dat begon te rammelen, theelichtje uitgaan(vlammetje werd kleiner en doofde uit,brandde nog maar een kwartiertje)dochter zag iemand staan in de gang (leek op mij vertelde ze me, ik was buiten),
tuinslang die al jaren aan een haak hangt eraf valt enz..
Als ik ergens ben waar ik nog nooit geweest ben hoe weet ik dat er 'n populier gestaan heeft, ik spreek dat zonder nadenken uit.
Toegevoegd na 1 uur:
tv is niet kapot, handelaar heeft er ook geen verklaring voor.