Wat betekent deze tekst voor paranormaalgelovers?
Op een webpagina kwam ik de volgende voetnoot tegen:
"
Door de stand van de planeten en de veranderende (verhoogde) frequenties op Aarde, worden specifieke energieën in een bepaalde periode net even sterker. Deze gebundelde energieën noem ik altijd codes en geef ik visueel weer in hologrammen. Ze kunnen allerlei namen hebben, zoals Doorbraak, Herhaling, Transformatie, etc. De frequenties van deze codes zijn een tijdje geleden opgestart en zullen tot het keerpunt in 2012 alleen maar in kracht toenemen.
"
Ik kan hier echt helemaal niets mee, voor mij is deze tekst volkomen onbegrijpelijk.
Wat lezen paranormaalgelovers in deze tekst? Kunnen zij hier wel chocola van maken, of weten ook zij het niet en is dit feitelijk wartaal?
Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb in een reactie aangegeven hoe ik deze tekst lees, waarom ik er werkelijk niets van begrijp, en waarom alles wat ik hier lees voor mij zomaar uit de lucht komt vallen.
Overigens: je nodigt alleen "paranormaalgelovers" uit om te antwoorden?
Die hebben geen invloed op de aarde, op het leven, of op ons. "en de veranderende (verhoogde) frequenties op Aarde,"
Hoe weet je dat? Hoe hoog waren die frequenties vroeger, hoe hoog zijn ze nu? Hoe heb je dat gemeten? Trouwens: frequentie van *wat*? "worden specifieke energieën"
Hoezo "specifiek"? Kun je niet wat specifieker zijn? Wat bedoel je trouwens met "energie"? Energie waarvan, energie in welke vorm, hoeveel energie? "in een bepaalde periode"
Welke periode? Moet ik denken aan de periode tussen 2 en 4 uur 's nachts? Moet ik denken aan de lente? Iets anders? "net even sterker."
Sterker dan wat? Dan vroeger? Hoe weet je dat ze sterker worden? Hoeveel sterker worden ze? Wat merken we daarvan? "Deze gebundelde energieën"
Nu komt er opeens een bundeling uit de lucht vallen. Wat bedoel je daarmee? Wat wordt er gebundeld, op welke manier wordt er gebundeld? Wordt die bundel ergens op gericht? "noem ik altijd codes"
Je kunt ze ook 'fietsen' noemen. Hoe kom je erbij dat het een 'code' zou zijn? Als je bedoelt dat het een geheime boodschap is, zég dat dan! En als dat zo is: een boodschap van wie? Aan wie? En waarom gecodeerd? Als het belangrijk is, stuur je toch geen code? "en geef ik visueel weer in hologrammen."
Kun je echt hologrammen maken? Da's heel moeilijk. Of bedoel je dat je gewoon mooie tekeningetjes maakt, en dat je die tekeningetjes 'hologram' noemt om indruk te maken? "Ze kunnen allerlei namen hebben, zoals Doorbraak, Herhaling, Transformatie, etc."
Zo te zien heb je die namen zelf bedacht. Ze kunnen ook Kameel, Aanhangwagen en Orchidee heten. "De frequenties van deze codes"
Hebben codes een frequentie? Welke frequentie dan? "zijn een tijdje geleden opgestart"
Hoe weet je dat? "en zullen tot het keerpunt"
Welk keerpunt? Waarvan? Hoe kom je er ineens bij dat er een keerpunt zou zijn? "in 2012"
Hoax-alarm! "alleen maar in kracht toenemen."
Hoe kom je daarbij, waar haal je die informatie vandaan?
http://www.the-arcturians.com/ned/janosh/column13.htm
Bedankt Cryofiel voor de website.
Men zou mij adhv mijn antwoorden en reacties wellicht hieronder scharen, terwijl ik mij niet herken in de reacties en omschrijvingen die hier op GV hierover gebezigd worden.
Misschien kan ik een beetje licht werpen op wat er staat, hoewel niet op alles.
Janosh, degene die deze voetnoot schreef, is een man die destijds, op zijn computer mooie intuitieve tekeningen ontwierp, die hij hologrammen noemde hoewel een tekening natuurlijk altijd tweedimensionaal is en dus geen hologram kan zijn. (ik ben je voor :)) Wanneer je de tekeningen bekijkt snap je misschien toch wel waarom hij ze zo noemt. Toen hij bepaalde mensen zijn tekeningen liet zien vertelden die hem dat ze sprekend op graancirkels leken wat hem verbaasde omdat hij daar niets van wist.
Veel mensen die zich verdiept hebben in graancirkels gaan ervan uit dat de (echte) graancirkels codes zijn, door hulpvaardige buitenaardsen gegeven, aan de aarde om energieen vrij te maken die de aarde en haar bewoners helpen om van de vierde naar de vijfde dimensie te gaan. Dat heeft met de evolutie van ons bewustzijn te maken. Meerdere oude volken hebben dat al voorspeld.
Een van deze volken waren de Maya's. De Maya's hadden een bijzonder nauwkeurige kalender (ik heb begrepen nog nauwkeuriger dan de onze) en deze kalender eindigt op 21 december 2012. Wat volgens mij niet wil zeggen dat de aarde dan ten onder gaat (zoals sommigen denken) maar dat het menselijk bewustzijn een grote sprong kan maken naar een andere level, trilling, niveau, net hoe je het noemt. Een nieuwe tijd breekt aan zegt men. Mensen die iets van astrologie weten noemen deze nieuwe tijd het Aquariustijdperk, heb je vast wel eens van gehoord. Welnu, dit wetende, bedoelt Janosh volgens mij te zeggen dat hij de sterkere energieën (bundels) die vrijkomen bij bepaalde planeetstanden (astrologisch gezien versterken/verzwakken energieen rondom en op de aarde zich door bepaalde planeetstanden)
intuitief oppikt en ze omzet in holografische tekeningen die hij codes noemt omdat ze volgens hem, net als graancirkels, doorgegeven worden om de aarde en ons te helpen bij het voortgaan naar de 5e dimensie, wat volgens mijzelf een bewustzijnsstaat is. Hij geeft de tekeningen ook de naam waarvan hij voelt dat deze bij de doorgegeven energie hoort van de tekening.
Ik hoop dat je er iets aan hebt, misschien is het wat duidelijker nu? Maar ik snap dat wat je las totaal onbegrijpelijk overkwam. En misschien is dat het nog steeds maar goed: ik doe mijn best :) Trouwens... Spiritueel geïnteresseerde heeft voor mij persoonlijk meer raakvlakken als aanduiding/benaming dan Paranormaal gelovers :)) En ja Cryofiel, het was mooi om onze eerdere discussie te hebben over energieën.
Ik zeg het even hier want ergens ben ik blijkbaar deze discussie kwijtgeraakt in GV :) @Wendy, ook hartelijk dank voor je commentaar :))
Bedankt voor je uitleg. Jammer dat je hem niet hebt gezet bij "antwoorden".
Even over het plaatsen, ik ben nog maar nieuw en ben al door GV met een eerder antwoord verzet naar een reactie zeiden ze :)) Nu kan ik onze discussie niet meer vinden, dus dacht ik: weet je wat, ik plaats dit antwoord zelf onder reactie... vandaar. Nu even over je vraag: wat ik ervan begrijp tot nu toe is dat er op dit moment verschillende groepen buitenaardsen zijn die met spanning onze aarde in de gaten houden. Het schijnt een buitengewoon bijzondere tijd te zijn waarin we leven. Vele groepen helpen ons en anderen willen tegenwerken maar het lijkt erop dat de helpkant de overhand heeft. De aarde wordt door veel spirituele mensen ervaren als een bewust levend wezen en men zegt dat zij er ooit, toestemming voor heeft gegeven dat wij als mensen gebruik van haar mogen maken, met als voorwaarde dat zij na een bepaalde tijdsperiode ook haar eigen evolutie verder mocht vervolgen. Wij mensen zijn ook aan het evolueren en het schijnt dat nu de tijd is aangebroken om voorwaarts te gaan, een sprong te maken zelfs. Die evolutie voorwaarts in het bewustzijn hebben wijzelf zover ontwikkeld dat er nu van buitenaardsen hulp kan komen omdat we ver genoeg zijn. Dat is geen uiting van: je bent ver genoeg dus we belonen je nu, dat heeft er eigenlijk niets mee te maken. Het is nu mogelijk om hun hulp te ontvangen omdat de meeste mensen op aarde nu zover zijn ontwikkeld dat wij de nieuwe energie kunnen verdrágen. Men zegt ook dat we in ons onbewuste bepaalde coderingen hebben met oude, {maar voor ons lijkt het nu nog even nieuwe} kennis die geopend kunnen worden als we zover zijn om het te kunnen verdragen. Alles komt aan het licht langzamerhand. Dat zie je ook in heel de wereld gebeuren he. Licht heeft een bepaalde frequentie. We schijnen dat te kunnen hebben nu. De coderingen openen ook energiebanen in de aarde om haar evolutie te helpen schijnt het. En ze helpen ons om oude kennis weer te herinneren, wie we ooit waren voor we ons avontuur in deze duale wereld begonnen. Is dit wat je weten wilde Cryofiel?
Wat denk je van deze site, die kan ook tellen.
http://www.wanttoknow.nl/overige/een-energetische-cursus-the-metatronic-keys-tmk/
Sodeju, wat een gigantisch geraaskal! Die meneer "channelt" informatie van een aartsengel. Hij praat over de "versterking van het menselijke elektromagnetische veld". Hij heeft het over stromingen van materie en antimaterie rond en door het menselijk lichaam. Een typisch gevalletje van iemand die wat termen hoort, er geen snars van begrijpt, maar de termen toch wel leuk vindt. Hij begint er vervolgens vrijelijk op los te fantaseren, daarbij natuurlijk elke relatie met de werkelijkheid verliezend.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.