Waarom mag je niet discrimineren op basis van geloof?
Ik bedoel geloof is maar geloof. Het is niet bewezen, het is geen feit. Stel dat ik in Hans en Grietje geloof, dan mag je daar niet mee spotten want dan beledig je mij.
Ik vind dat er in discriminatie onderscheid moet worden gemaakt tussen FEIT en FICTIE.
Dan zou men niet meer moeten spreken van de evolutietheorie ,maar van 'het feit der evolutie'. (Romeinen 1:20) . . .Want zijn onzichtbare [hoedanigheden] worden van de schepping der wereld af duidelijk gezien, omdat ze worden waargenomen door middel van de dingen die gemaakt zijn, ja, zijn eeuwige kracht en Godheid, zodat zij niet te verontschuldigen zijn;
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=3523 Aimee: wat is dat nu weer voor gebrabbel uit een modderpoel...
Dat zal nooit gebeuren ben ik bang.
Discrimineren op basis van geloof mag niet van de overheid nee. Om rellen te voorkomen en om te voorkomen dat mensen elkaar op straat zomaar neersteken en neerslaan. Zit toch wat in? Ik leef liever in een rustige omgeving waar ik niet op hoef te passen voor een klap op mn kop omdat iemand anders zn geloof heeft bepaald dat dat moet want ik ben een heiden of een ketter?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.