Is een hoofddoek ingeburgerd?
1.5K
1.5K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe bedoel je deze vraag nu precies?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is een hoofddoek in Nederland ingeburgerd?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dank u
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat inburgeren! iedere keer worden er weer nieuwe regels bedacht, om er voor te zorgen dat wij kunnen zeggen dat ze niet zijn ingeburgerd.
en zoals het spreekwoord zegt
Wie een hond wil slaan, kan altijd wel een stok vinden Als ik naar het programma ik vertrek kijk op de tros zie ik daar vaak mensen die naar het buitenland gaan en de taal niet spreken en daar dan een zaak willen beginnen
en als ze in europa blijven hangen ze vaak een schotel antenne op om de nederlandse zenders te bekijken.
ook mensen die op vakantie gaan naar het buitenland nemen vaak in de hele supermarkt mee want dat buitenlands eten vinden ze maar niks.
of ze gaan eten bij Broodje Jan in spanje. stop eens met het beoordelen en veroordelen van mensen die anders zijn dan je zelf.
niemand is volmaakt en de wereld is van iedereen
en zoals het spreekwoord zegt
Wie een hond wil slaan, kan altijd wel een stok vinden Als ik naar het programma ik vertrek kijk op de tros zie ik daar vaak mensen die naar het buitenland gaan en de taal niet spreken en daar dan een zaak willen beginnen
en als ze in europa blijven hangen ze vaak een schotel antenne op om de nederlandse zenders te bekijken.
ook mensen die op vakantie gaan naar het buitenland nemen vaak in de hele supermarkt mee want dat buitenlands eten vinden ze maar niks.
of ze gaan eten bij Broodje Jan in spanje. stop eens met het beoordelen en veroordelen van mensen die anders zijn dan je zelf.
niemand is volmaakt en de wereld is van iedereen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als hoofdoek voor onderdrukking van de vrouw staat terwijl we net de andere kant op wilden mogen we hopen dat het nooit ingeburgerd raakt in die zin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@ psmans, Als men vertrek binnen de EU, want men vertrek het liefst naar Spanje, Italië en Frankrijk dan hoef je volgens de Europese wetgeving niet de taal te leren!
In werkelijkheid betekend dat als Turkije bij de EU zou komen, alle Turken ook geen Nederlands meer hoeven te leren!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.