Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een gratis bijbel krijgen?

Niet op internet, maar in boekvorm, en in het Nederlands. Gewoon voor lezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (9)

je kunt er 1 lenen in de bibliotheek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb deze link gevonden, er staan er nog meer op internet. Tweedehands bijbels zijn er altijd wel ergens gratis te vinden. Gewoon even zoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis kan je ze wel krijgen, maar meestal is dat een nieuw testament alleen of van die nieuwe vertalingen

Voor een habbekrats kan je ze bij een 2de hands boeken zaken wel krijgen.
die zijn meestal erg mooi nog.

Bovendien kan ik me voorstellen dat je er binnenkort gewoon tegenaan loopt "op wonderlijk wijze"

"daarboven"zijn altijd wel drukke engeltjes bezig het woord te brengen bij diegenen die daar open voor staan

zo kwam ik tenslotte ook aan mijn bijbel als je begrijpt wat ik bedoel
13 jaar geleden
Ik weet toevallig dat je bij "Jehova kerken" een kunt krijgen als je naar binnen loopt (Zelf ook gedaan).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In bijna alle openbare bibliotheken kan je bijbels uitlenen.

Maar Jehovah's Getuigen zullen u graag een exemplaar bij je thuis brengen,en je des gewenst wegwijs in maken.

Vul op de volgende website je adres in en alles wordt zo geregeld:

https://watch002.securesites.net/o/contact/submit.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via Boekstee.nl kun je gratis een bijbel opgestuurd krijgen. Deze is waarschijnlijk wel tweedehands.

Een jaartje geleden heb ik een 'Groot Nieuws Bijbel' (bepaalde vertaling van de Bijbel) voor een vriendin van mij besteld. Dat was volgens mij via Boekstee.nl, maar nu zie ik staan dat het (tegenwoordig) om tweedehands boeken gaat.
De inhoud zal er niet minder krachtig om zijn. ;-)

Je kunt trouwens ook aan een gratis Bijbel komen door op een enigzins drukbezochte christelijk forum een oproepje hiertoe te plaatsen. Tien tegen één dat je er een gratis Bijbel aangeboden wordt. Als ze een beetje christelijk gedachtengoed hebben daar... ;-)
Probeer bv. credible.

Toegevoegd na 4 minuten:
De Bijbel voor mijn vriendin bestelde ik hier: http://www.bijbelindebus.nu/bestel/
Je moet wel zelf de verzendkosten betalen, maar dan krijg je wel een gloednieuwe Bijbel opgestuurd. Dat lijkt me meer dan schappelijk! Veel plezier met je Bijbel! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de kringloop winkel liggen er vaak een hoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op een aantal grote beurzen of evenementen wil je ze nog wel eens gratis krijgen, zo heb ik er al eens een gevonden/gekregen op een opendag van de landmacht, en bij school.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via bijbelindebus.nu kun je een groot nieuws Bijbel krijgen, maar de verzendkosten moeten wel betaald worden. Volgens wikipedia "een Bijbelvertaling in de omgangstaal, vooral bedoeld voor niet-kerkelijke lezers".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing