Wat is de betekenis van "dit geslacht" in mattheus 24:34 ?
Volgens Jehova Getuigen wordt de betekenis in verband gebracht met de nog levende gezalfde personen van de 144000. Na opzoekwerk heb ik ontdekt dat de zienswijze van dit geslacht de laatste jaren enkele keren veranderd is en de nog levende gezalfde personen de laatste jaren is toegenomen in plaats van andersom.
Wat is de reden dat deze zienswijze recent opnieuw is veranderd i? En hoe komt het dat de nog levende personen van het gezalfde overblijfsel toeneemt in plaats van afneemt ?
Maar wat is uw mening?
Over de reden van het aanpassen van hun zienswijzen willen zij ook graag met je van gedachten wisselen.
Het aantal met een hemelse hoop is daar een onderdeel van.
Zie hoe de getallen van degenen die een hemelse hoop hebben zijn toegenomen , volgens jou zijn deze afgenomen wat logisch zou zijn denk ik.
"2006 - 8758
"2007 - 9105
"2008 - 9986
"2009 - 10857
"2010 – 11202
Mijn vraagt blijft nog altijd hoe dit mogelijk is.
Deze JG's hebben mij in alle eerlijkheid deze informatie niet onthouden waarvoor ik zeer veel respect heb.
Ik heb sterk de indruk dat jullie leiding in de loop der jaren zich in bochten heeft moeten wringen om het plaatje te doen kloppen. Ik ben zeker niet overtuigt met deze opvatting over het geslacht.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.