kun je als allahchtoon op wilder stemmen?
ik ben een buitenlander, en ik ben met veel van de standpunten van wilders eens. maro-en-turkenlanders moeten beter intgreren,beter nl spreken, beter werk leveren en helemaal niet met hun religie bezig zijn, want als je in je land van herkomst weinig te eten hebt is de religie een luxe probleem. ze hechten meestal aan wat hun verteld wordt door de imams en die zijn verbonden aan een koranische tekst waar geen kritiek mag op hebben ondanks alle omstreden punten die daarin staan.
Maar ieder moet zelf bepalen wat ie gelooft dus geen probleem tot zover, wat veel mensen niet weten is dat islam heeft letterlijk met alles bemoeit selfs je schaamhaar of je die moet weghalen of niet, met welke hand moet je eten(links mag niet) enzf. en zo is voor islamieten bijna onmoglijk is geworden om te intgreren in welke maatschapij dan ook. ik ga een andere keer hier op in want dat is een lange verhaal..
hier komt de dillema van wilders, hij verwoordt vaak goed de probleem van de islam in het westen maar hij krijgt nooit mij en veel anderen als ik aan zijn zijde. want in de rij van zijn stemmers zitten alleen nederlanders die genoeg hebben van buitenlanders ongeacht wat je denkt of je loyaal bent voor nederland en de westerse cultuur.
ik denk dat ie zich zelf in een hoek zit waar hij straks geen meerderheid kan bereiken. want de nerderlander is een tolerante europeaan daar wil ik bij horen en niet bij een club die iedereen op een kam wil scheren.
graag reacties
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.