Kan ik een soa (hpv) krijgen van mijn vriendin terwijl wij al 5 jaar samen zijn.?
Kan ik een soa (hpv virus) krijgen van mijn vriendin terwijl wij al lang samen zijn of kan het ook anders overgedragen worden? Of zal dit betekenen dat er word vreemdgegaan.
6.Het virus komt voor op alle leeftijden, en kan zelfs zo'n 20 jaar in je lichaam blijven hangen. Als je al jaren samen bent met je partner en hij blijkt HPV te hebben, betekent dit dus niet gelijk dat hij is vreemdgegaan. 4.Als je besmet bent met HPV heb je meestal geen last van symptomen. Het kan dus zomaar zijn dat je het virus meedraagt zonder dit te weten. Zo nu en dan een check-up bij de huisarts is daarom altijd verstandig. https://www.womenshealthcarecenter.nl/nieuws/wat-als-je-uit
Omdat het virus via seks wordt overgedragen, denken vrouwen soms dat het HPV-virus een soa is en vragen ze zich af of hun partner is vreemdgegaan. Begrijpelijk. maar niet nodig. Het virus is namelijk geen soa. En omdat HPV-ontstekingen zo vaak voorkomen. twijfelen sommige artsen of het virus ook echt alleen door seks wordt overgedragen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.