Kan je een trauma krijgen na een relatiebreuk?
Mijn vriend en ik hadden 6,5 maand een relatie totdat hij het toen had uitgemaakt omdat hij dacht dat hij me niet gelukkig maakte... in die ene maand dat het uit was gegaan (februari) heb ik zulke verdrietige dingen meegemaakt die ik maar niet kan “vergeten” zoals het uithuilen bij zijn ouders, zijn sleutels inleveren, op werk normaal kunnen werken met hem, elke avond naar het water toegaan om te huilen, slapeloze nachten door het huilen, zoveel jankbuien op school en thuis erdoor.... uiteindelijk waren we in maart weer verder gegaan als een stel tot nu in het heden! Het gaat super goed met ons alleen ik krijg zovaak een flashback naar de maand februari dat ik weer gewoon zit te janken erom terwijl het eigenlijk niet nodig is omdat het nu gewoon goed gaat maar het blijft steeds terug komen... ook bij elke kleine dicussie of ruzie ben ik weer bang dat hij het uit zal gaan maken, terwijl ik echt weet dat hij dat niet zal doen... De vraag is nu dus of ik een soort trauma heb ofzo of aanstelleritus.. Heeft iemand dit ook? Jullie zouden mij enorm helpen x