ben 21 en zei 13 we hebben een normale relatie? Kan ik aangeklaagd worden?We hebben geen sex ofzo?
Ik heb haar leren kennen op een feestje en voelde me tot haar aangetrokken!! En inmiddels zitten we in een relatie van bijna een maand, en nu ben ik betrapt door haar moeder en volgens mij gaan zij aangifte doen ! Zij denkt namelijk dat er iets gebeurt is toen we elkaar leerde kennen wat niet zo is, en jha we hebben wat geke berichten naar elkaar gestuurd wat te maken had met sex maar dat ging allemaal over de toekomst! Ik zij altijd tegen haar van ik ga alleen sex met je hebben wanneer je daarvoor oud genoeg voor bent! En ja we hebben het er over gehad wat we dan zouden doen met elkaar wanneer we oud genoeg waren! Ik weet alleen nu niet of ik de gevangenis in kan gaan vanwege dit! Plzz kan iemand mij hiermee helpen!! Ik wil hier graag voorbereid voor zijn!
Je vraagt of je de gevangenis in kunt gaan en wil je daarop voorbereiden.
Je zegt dat je 21 jaar oud bent, maar je lijkt me heel erg onvolwassen.
Trek wel je conclusies, haar moeder is er niet van gediend dat je met haar dochter appt en dan ook nog seksuele getinte opmerkingen maakt, en berichtjes stuurt waarin je vertelt wat je allemaal gaat doen over drie jaar. Stop met de contacten en zoek het bij jonge vrouwen die meer bij je leeftijd passen en niet bij kinderen, want dat is een meisje van 13. Voor de wet zijn 13 en 14jarige nog kinderen.
Zeker in dit geval. 'we hebben een normale relatie?' en je begint met 'ben 21 en zei 13'. Daar is niets normaals aan. Jij bent betrapt door haar moeder. Waarop? Je hebt 'een relatie van bijna een maand...' Dat vind ik niet normaal.
Wat ik wel normaal vind is dat je op deze leeftijd -21 jaar- nadenkt over wat je doet en niet pas nadat je bang wodrt om de gevangenis is te gaan. Omdat je betrapt bent, dus je wist wel dat het niet deugt, dat het niet goed en niet normaal is!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.