Wat bedoelen mensen met 'je bent mijn type (niet)?
Ik ben een knappe avontuurlijke stoere getalenteerde lieve intelligente trouwe en charmante man volgens de meesten die mij kennen. Toch krijg ik na elke date te horen dat ik 'haar type niet ben'. Wat moet ik precies verstaan onder de term 'mijn type'?
Toegevoegd na 2 minuten:
Zorgzaam en humoristisch en noch arm noch rijk vergat ik nog toe te voegen.
nu gaan er hier vast weer zeiken dat dat niet zo is ,ik heb te slechte erv er mee
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4491914/Manchester-woman-says-good-looking-love.html Wat het ook kan zijn, (dit is een theorie die ik wel eens hoor, ik weet niet of deze relevant is of waar) dat je een "nice guy" bent en dat (veel)meisjes vallen op een "badboy". Ook kan daten vooral voor dames wellicht een heel andere functie hebben. Zij zullen voor de ~100% man gaan die ze willen als vaste eeuwige relatie. Jij zal al denken wel dit is sowieso wel prima voor een paar avondjes lol, dus waarom zouden we het er niet op wagen?
Je bent natuurlijk veel meer dan het korte rijtje met eigenschappen wat je opnoemt. Maar ook meer onbewuste factoren schijnen een rol te spelen; zoals bepaalde geurstoffen die je niet bewust kunt ruiken die iemand wel of niet aantrekkelijk maken voor een bepaalde ander.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.