Hoe overwin ik mijn angst voor seks met mijn vriendin door mijn kleinere penis?

Mijn vriendin en ik zijn nu een paar maanden samen en we kennen elkaar al best lang. We hebben echt een toprelatie en appen elke dag, maar ik flip 'm echt als ik denk aan seks omdat mijn penis maar 4cm slap is en als hij stijf wordt dan is ie maar 11cm. Dat maakt me super onzeker.

Overigens is zij mijn eerste vriendin en ik heb nog nooit seks gehad, terwijl zij al ervaring heeft met seks en pijpen. Ze heeft dus veel meer ervaring dan ik, en al veel piemels gezien. Ik ben bang dat ik haar ga teleurstellen.

Ik wil niet dat dit een probleem wordt tussen ons, maar ik weet niet hoe ik deze angst kan overwinnen of hoe ik mezelf meer op mijn gemak kan voelen. Heeft iemand hier tips voor hoe ik dit het beste kan aanpakken?

een maand geleden
in: Dating
1.4K
Ritsuka
een maand geleden
Heb je er met haar al over gepraat?
anoniem69
een maand geleden
Nee, nog niet echt met haar gepraat hierover. Ik wil niet overkomen als onzeker of haar afschrikken. Ik vind haar echt superleuk en het laatste wat ik wil is de boel awkward maken.
KarinH
een maand geleden
Misschien vindt je vriendin het juist weer meevallen en maak je je druk om niks.
Ritsuka
een maand geleden
Het is toch echt het beste dat je met haar praat. Jij hebt nu dingen in je hoofd waarvan jij denkt hoe ze gaat reageren, maar dat weet je niet. Dat heb je zelf bedacht.
tinus1969
een maand geleden
Er zijn meer vormen van sex dan penetratie, en in tegenstelling tot wat veel mannen denken, is penetratie voor veel vrouwen niet de belangrijkste enof fijnste van sex. Denk aan vingeren en likken.
Sir-Jas
3 weken geleden
Wat (ook) echt helpt is ... als je te zwaar bent dan val af. Niet dat je "beste stuk" dan groter word maar de penis is deels aan de basis ingebed in vet. Als dat minder wordt, of genormaliseerd, komt er een groter gedeelte vrij zichtbaar.
Sir-Jas
3 weken geleden
Zij heeft al (meer) ervaring met seks. Maar doen jullie nog meer behalve appen? Als jullie samen zijn? Kussen, strelen .. Je moet beslist iets doen. Of praten, of actiever worden of liefst beiden! Zorg dat jullie vaker alleen zijn en doe dan knuffelen. Masseer, kus en streel haar. Knabbel aan haar, neem gerust een grote hap!. Als zij om jou geeft, dat wil en ervan geniet is het logische gevolg dat ze dat ook bij jou zal doen. Zij zal hierdoor "kennis maken" met hem en dan merk je vanzelf hoe ze er op reageert. Denk hierbij ook eraan dat niks doen ook gevolgen kan hebben, namelijk dat haar gevoelens voor jou weg ebben.

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat jij klein vindt maar uit verschillende studies blijkt dat er geen verband bestaat tussen de grootte van de penis en de kwaliteit van de seksuele relatie.

Veel mannen denken dat vrouwen een grote penis belangrijk vinden maar veel vrouwen vinden dat juist een eng idee. De omtrek van de penis is belangrijker dan de lengte. Het eerste gedeelte van de vagina is het meest gevoelig. De vagina past zich aan het formaat aan.

Bovendien is het meestal zo hoe kleiner de penis, hoe groter de erectie in verhouding is. Gemiddeld is een penis in ontspannen toestand ruim 9 centimeter en in erectie gemiddeld 14. Als de omtrek normaal is (tussen de 8.5 en 12 centimeter) dan kan je alle standjes uitvoeren.

Laat je niet beïnvloeden door pornofilms waar je alleen acteurs ziet met een grote penis. Dat geeft een vertekend beeld. Je moet vooral veel experimenteren en de seks met je vriendin niet vermijden. Als jij ziet dat je vriendin plezier beleeft, speelt de lengte van de penis een ondergeschikte rol. Je krijgt dan meer zelfvertrouwen en zelf ook meer plezier in seks.
een maand geleden