Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn libido is hoger dan ooit, maar mijn vriend wijst me steeds af. Wat moet ik doen?

Mijn vriend en ik hebben altijd een redelijk gezond seksleven gehad, ondanks mijn lage libido. Hij initieerde meestal seks, en ik wees hem ongeveer 1/3 van de tijd af omdat ik niet in de stemming kon komen.

Onlangs is mijn libido enorm gestegen door minder werkstress en het verwijderen van enkele mensen uit mijn leven. Ik wil nu het liefst dagelijks seks, maar hij wijst me telkens af. Dit maakt me verward en gefrustreerd. Hij klaagt niet openlijk, maar laat wel merken dat hij gefrustreerd is als ik hem afwijs. Nu wijst hij mij dagelijks af. Probeert hij controle te krijgen of wraak te nemen?

Ik heb geprobeerd met hem te praten, maar hij zegt gewoon dat hij niet in de stemming is. We hebben ongeveer 2-3 keer per week seks, en ik zeg gemiddeld eens per 1-2 weken nee. Hij heeft de afgelopen vier weken ongeveer 20 keer geweigerd. Sinds ik ben gaan initiëren, lijkt onze sekstijd zelfs te zijn afgenomen, wat bizar is omdat hij altijd wilde dat ik meer zou initiëren. Wat moet ik doen?

4 maanden geleden
in: Dating
9K
Edraket
4 maanden geleden
Het enige wat je kunt doen is wachten totdat hij bijdraait.
Ik denk dat hij wraak neemt.
Nu is hij in de positie, om jou te laten ervaren wat hij moest doormaken.
Je hebt hem te vaak pijn gedaan...
teusvh
4 maanden geleden
Het bovenstaande zou waar kunnen zijn, maar er is ook nog een andere mogelijkheid. Er zijn mannen, afhankelijk van hun aard en/of cultuur, die vinden dat het perse altijd de man moet zijn die het initiatief neemt tot sex. Als de vrouw zich 'aanbiedt', vinden ze dat sletterig en ze knappen er op af. Die dingen gebeuren niet bewust, en het is lastig om daar een gesprek over te hebben. Je kunt proberen hem wat subtieler te verleiden.
Terzijde: je kunt je afvragen of hij wel de juiste man / vriend voor je is. Als er geen gesprek mogelijk is over dingen die belangrijk voor je zijn.........
Edraket
4 maanden geleden
Wat je kunt doen is hem wat meer verwennen en zijn lievelingseten wat vaker op tafel zetten.
Als jij in de stemming bent, trek dan die middag of avond een fles wijn open.
Alcohol is de olie die de seks-machine in beweging zet en die op volle toeren laat draaien.
Ritsuka
4 maanden geleden
Als je graag elke dag wilt, kun je ook online een speeltje bestellen voor jezelf. Dan kun je dat op de dagen dat hij niet wilt gebruiken
Inekez1
4 maanden geleden
Wat in elk geval niet helpt is om nu alles op een weegschaaltje tegen elkaar af te wegen en te gaan turven wie hoe vaak wel en niet zin heeft.
Ritsuka
4 maanden geleden
Eens, 'scores' bijhouden gaat niet helpen
kanjer67
4 maanden geleden
Als alles niet helpt en hij blijft je afwijzen zou je het ook buiten de deur een geheime minnaar erbij kunnen zoeken voor de dagen dat de nood hoog is , jij tevreden hij tevreden
Castle
4 maanden geleden
Soms zit het een beetje tegen in een relatie en de seks. Dan zou het idee van Ritsuka niet eens zo slecht zijn. Het idee van kanjer67 is idioot. Als je een geslachtsziekte oploopt dan geef je die ook door aan je partner. Daarnaast kun je dan beter de relatie stoppen dan zoiets doen. Desalniettemin denk ik dat een hulpmiddeltje aanschaffen ook wonderen kan doen.
Utrecht
4 maanden geleden
Het lijkt erop dat toen je vriend meer zin had, hij een probleem had, en nu jij meer zin hebt, hij het probleem is. Hou jezelf eens een spiegel voor (en ga daarna aan een oplossing voor beiden werken).
NicoW
3 maanden geleden
Hier in het westen leert een man op de verkeerde manier seks te hebben. Hij leert dat het iets is van zichzelf en dat het eindigt met klaarkomen. Vertel hem dus, dat je vooral geniet van de nabijheid en de aanraking. Laat je strelen en laat hem dat een half uur of vol uur doen. Hij kan dat ook leren op kashmirische massage-les. De volgende stap is dat hij jou bevredigt met zijn vingers en tong, door de clitoris en de g-plek op de juiste manier te beroeren. Help hem daarbij door aan te geven wat je lekker vindt; het moet een een-op-een interactie zijn. Als dat goed gaat, laat hem de coitus doen, maar hij moet vlak voor het klaarkomen afknijpen: zijn zaad inhouden. Zo houdt hij zijn energie in zich, en kan hij na een paar uur al het hele spel opnieuw doen.
Door techniek toe te passen, kan zelfs een oudere man wel vier keer per dag geslachtsgemeenschap hebben.
Mello
2 weken geleden
2 a 3 keer per week is vrij normaal. Als je meer behoefte hebt dan is met jezelf spelen ook een optie en op die manier wordt die hoge libido in juiste banen geleid. Seks is niet alleen om klaar te komen maar om samen met elkaar zijn en spelen. Ik ken jullie leeftijd niet maar dit kan ook een rol spelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding