Mijn libido is hoger dan ooit, maar mijn vriend wijst me steeds af. Wat moet ik doen?
Mijn vriend en ik hebben altijd een redelijk gezond seksleven gehad, ondanks mijn lage libido. Hij initieerde meestal seks, en ik wees hem ongeveer 1/3 van de tijd af omdat ik niet in de stemming kon komen.
Onlangs is mijn libido enorm gestegen door minder werkstress en het verwijderen van enkele mensen uit mijn leven. Ik wil nu het liefst dagelijks seks, maar hij wijst me telkens af. Dit maakt me verward en gefrustreerd. Hij klaagt niet openlijk, maar laat wel merken dat hij gefrustreerd is als ik hem afwijs. Nu wijst hij mij dagelijks af. Probeert hij controle te krijgen of wraak te nemen?
Ik heb geprobeerd met hem te praten, maar hij zegt gewoon dat hij niet in de stemming is. We hebben ongeveer 2-3 keer per week seks, en ik zeg gemiddeld eens per 1-2 weken nee. Hij heeft de afgelopen vier weken ongeveer 20 keer geweigerd. Sinds ik ben gaan initiëren, lijkt onze sekstijd zelfs te zijn afgenomen, wat bizar is omdat hij altijd wilde dat ik meer zou initiëren. Wat moet ik doen?
Ik denk dat hij wraak neemt.
Nu is hij in de positie, om jou te laten ervaren wat hij moest doormaken.
Je hebt hem te vaak pijn gedaan...
Terzijde: je kunt je afvragen of hij wel de juiste man / vriend voor je is. Als er geen gesprek mogelijk is over dingen die belangrijk voor je zijn.........
Als jij in de stemming bent, trek dan die middag of avond een fles wijn open.
Alcohol is de olie die de seks-machine in beweging zet en die op volle toeren laat draaien.
Door techniek toe te passen, kan zelfs een oudere man wel vier keer per dag geslachtsgemeenschap hebben.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.