Ik was teleurgesteld dat mijn date op onze eerste date een hoodie droeg. Ben ik oppervlakkig?
Hij zei dat hij op zoek was naar een serieuze levenspartner. Ook is hij vóór onze date superattent tegen mij geweest. Hij heeft mij opgehaald met de auto, maar toen ik de deur opendeed, droeg hij gewoon een simpele hoodie... Ik had echt m'n best gedaan en een schattige jurk aangetrokken. Op je eerste date doe je toch je best? We gingen trouwens minigolfen.
Ik probeerde mijn gevoel met hem te delen en toen noemde hij mij oppervlakkig. Hij zei dat hij me nooit meer wil zien en wenste me veel succes met latere partners. Hij deed net alsof ik hem niet accepteerde zoals hij is. Ben ik gek dat dit mij stoort? Wat vinden jullie?
Misschien was hij wel bloednerveus.
-Kan je leuk met hem praten
-Is ie gemotiveerd
-Heeft hij overeenkomende (politieke) visie Dat zijn dingen die je niet (snel) zou kunnen veranderen. En als dat klikt zal je bij volgende dinerdate best even kunnen hinten dat je het leuk zou vinden als hij wat chiquers aan zou trekken, omdat je de laatste keer wat "overdressed" voelde. Of je had bewust niks kunnen zeggen en dan wellicht meer een punt gehad dan met minigolf.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.