Wat moet ik doen als mijn vriendin herinneringen voor mij verborgen houdt?
Mijn vriendin heeft een twitter account voor haar depressie. Dit account is privé en post ze allemaal dingen op waar ze het op dat moment lastig mee heeft. Zij vertelde mij dat ze mij zou vertellen als er iets mis is en dus ook wanneer zijn iets post op twitter. Toen ik het account laatst op zocht (ik herinnerde me de naam nog) zag ik dat ze nieuwe dingen had gepost (zelfs op de dag zelf). Hier stond in dat ze de hele avond en nacht heeft lopen huilen om dingen die vroeger zijn gebeurd, en mij heeft ze hier niets over verteld. Ik heb aan haar gevraagd of het goed gaat de laatste tijd, sinds ze niks meer over haar depressie laat weten, en ze zegt van wel. Dezelfde dag heeft ze haar twitter account privé gemaakt en zag ik dat er opeens 10-20 meer tweets bij waren gekomen die ik niet meer kan zien nu. Het laatste wat ik heb gezien is dat ze tweette dat het haar spijt tegen een persoon waar ze klaar mee was een jaar geleden, en zover ik weet ging het toen uit met haar ex. Ik heb het gevoel dat ze haar ex nog steeds mist en dat ze misschien terugwilt naar hem, maar ik ben te bang om te vertellen dat ik weet dat ze al die tweets heeft geplaatst (sinds het account voor haar alleen bedoeld was en het nu ook privé is gezet) en ik ben heel erg bang om haar kwijt te raken. Ik doe altijd mijn uiterste best voor haar maar blijkbaar vertrouwt ze mij niet genoeg om al deze dingen te vertellen, alleen haar beste vriendin weet dit verhaal, stond nog op twitter. Ze liegt ook soms hierover.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.