Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zouden de allochtone echtgenotes van de pvvers ook hun tweede paspoort ingeleverd hebben? Waarom horen we daar niets over?

None

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Denk ik niet. Je levert niet zo makkelijk je identiteit in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou de vrouw van Widers niet volgens mij en ik vindt het onzin om er 2 te bezitten. Je bent of het 1 of het ander, 1 paspoort is genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook PVV ers houden werk en privé gescheiden.
jc54
14 jaar geleden
Dat zou kunnen komen omdat de PVV vooral bezwaren heeft tegen een dubbele nationaliteit van bewindspersonen. Ook kun je ergens in het verkiezingsprogramma lezen, dat mensen die de Nederlandse nationaliteit willen verkrijgen, hun paspoort van het land van herkomst moeten inleveren.

Nergens vind ik terug, dat mensen die al Nederlander zijn, èn geen minister of staatssecretaris zijn, èn een dubbel paspoort hebben, ze dat 2e paspoort in zouden moeten leveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de Nederlandse wet staat, dat je je Nederlandse paspoort verlies als je bij een buitenlandse overheid in dienst treedt. Ik heb twee maal een ontheffing van HM (Juliana en Beatrix ) gehad. Als je dat niet hebt en toch doet, dan ben je onherroepelijk stateloos.
Het probleem met de dubbele paspoorten zit ook niet in Nederland, maar in het land van oorsprong. Zo moet een Turkse jongen, die hier is geboren van genaturaliseerde ouders, toch in Turkije in militaire dienst. Een Marokkaan kan zijn Marokkaanse paspoort niet inleveren.
Dus Wilders heeft makkelijk praten, en ik denk dat het heel kortzichtig is om tweede generatie buitenlanders niet tot alle functie toe te laten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kom je aan deze wijsheid? Hebben PVV-ers (wie/wat zijn dat eigenlijk?) allochtone echtgenoten en hoe zit het dan met de echtgenoten? En hebben/hadden deze 2 nationaliteiten? Twee paspoorten (en wel meerdere) heb ik n.l. ook wel.
De meeste PVV stemmers zijn Limburgers en die hebben alleen maar identiteitsbewijzen. Daarom hoor je daar niets over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing