Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste en meest betrouwbare externe harde schijf onder €100,-?

None

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik heb zelf een Western Digital externe schijf van 1tb. Heb hem destijds voor 69euro bij bol.com besteld.
Ik gebruik hem als backup schijf, netwerkschijf, server, je kan het eigenlijk zo gek niet bedenken. Het ding maakt geen lawaai, en ik heb er zelf nog nooit geen problemen mee gehad na 2 jaar dagelijks gebruik.

Anders zou je eens bij een winkel als BCC of MediaMarkt rond moeten kijken, of je iets kunt vinden naar je gading. Echt slechte schijven worden niet meer verkocht, het is meer wat je voorkeur heeft; grootte, usb of apart gevoed, de behuizing, lawaai, snelheid van lezen en het beoogde doel waarvoor je hem wilt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Onder andere Lacie en Freecom zijn goede en betrouwbare externe harde schijven en zeker onder €100,00 verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de meest betrouwbare wilt hebben, wordt dat een klein SSD schijfje met externe aansluiting. Maar ik denk dat je toch ook veel ruimte wilt hebben.
2TB Western Digital:
http://tweakers.net/pricewatch/245313/western-digital-my-book-essential-2tb-zwart.html
Western Digital heeft een bovengemiddeld goede naam - maar tegenwoordig is 't toch wel veel één pot nat als je in dezelfde prijsrange gaat zitten.

Toegevoegd na 38 seconden:
De genoemde schijf is 99 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing