Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wissen beveiligingsleutel wifi S.E. X10?

Bij de S.E. X10 worden bij het verbindingmaken met een wifi netwerk om een beveiligingsleutel gevraagd oftewel wachtwoord. Nu slaat de telefoon het wachtwoord automatisch op.
Ik heb het verkeerde wachtwoord ingevuld en nu krijg ik geen melding meer om een wachtwoord opnieuw in te vullen en gebruikt deze nog het verkeerde wachtwoord steeds.
Nu is mijn vraag hoe kan ik dat wachtwoord veranderen en hoe kan ik dit wachtwoord verwijderen , iemand ???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
665

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ga naar netwerk connecties, selecteer je wireless netwerkkaart en vraag de properties op. Ga naar wireless networks. Selecteer je wireless network, en vraag daar de properties voor op. In het scherm dat je dan krijgt kun je het wijzigen.

Bovenstaande uitleg is voor Windows XP, Engels. Voor andere Windows versies kan het iets afwijken, qua namen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor Vista, ga naar control panel, network and sharing center, manage network connections, selecteer je wireless netwerkkaart en verder zie boven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding