Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een leuk en niet al te druk pretpark

en waar ligt dat pretpark dan en niet in het buitenland

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kernie’s Familiepark – Plezier voor het hele gezin!

Kernie’s Familiepark in Wunderland Kalkar, net over de grens bij Arnhem/Nijmegen is hét ideale uitstapje voor het hele gezin. Het park biedt meer dan 40 verschillende attracties waaronder, een achtbaan, een wildwaterbaan, een zweefmolen en nog veel meer. Kernie’s Familiepark biedt all-in pret voor families met kinderen in de leeftijd van 3 t/m12 jaar.

Het bijzondere aan Kernie’s Familiepark is dat de attracties, frietjes, ijs en frisdrank, koffie en thee ONBEPERKT bij de entreeprijs zijn inbegrepen. Ook het parkeren is gratis.

Ook bij slecht weer valt er genoeg te beleven in Kernie’s Familiepark. In Kernie’s Jungletown kunnen de kinderen in een nagebouwd Junglelandschap de hele dag overdekt ravotten. In het “Brüter Museum” is een leerzame expositie over de voormalige, nooit in werking gestelde kerncentrale te zien. Hier wordt op een eenvoudige en speelse wijze de werking van atoom tot stroom uitgelegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Toverland in Sevenum. Grotendeels overdekt, met veel attracties die leuk zijn voor kleine kinderen maar ook een paar knettersnelle achtbanen voor het grotere spul. Troy is naar mijn mening de allergaafste houten achtbaan die er is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij gaan wel eens naar Drouwenerzand. Je betaald daar 11.50 en voor de rest is alles gratis. (ook eten en drinken)
Het ligt grofweg tussen Assen en Emmen.

Tja en de drukte....... soms druk soms niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, en daarna met de kinderen eten bij Robin Hood!
Je zou naar duinrell kunnen gaan,daar is het ook niet altijd zo te druk,als je meer over wilt weten ga dan naar www.duinrell.nl.
ik hoop ook nog voor je dat je een pretpark zal vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Walibi world tijdens de week!
dan lopen er maar een paar mensen door het park!
Ik was er een keer door de week en kon iets van 9 keer blijven zitten in de Goliath met mijn zus!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lineushof in bennebroek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding