Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tattoo's & Piercings voor vrouwen..?

To do, or not to do? Hot or not? Wat vind je wel mooi en wat nou weer niet? Hou je van tattoo's die opvallen (bijvoorbeeld in je nek, gezicht, armen, handen) of juist eentje die niet opvalt. Of iemand die mischien helemaal onder zit? En wat voor piercings?

Ik hou er trouwens wel van, vind het echt vet vet vet!! Maar het zal mijn leeftijd wel zijn denk ik. Ik heb 2 piercings en 1 tattoo, maar daar ben ik voorlopig ook wel klaar mee hoor haha

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Iedereen heeft de vrijheid om tatoeages of piercings te nemen.
En ik heb de vrijheid om dat lelijk te vinden.
(Lees meer...)
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik heb medelijden met piercings en hun eigenaren... :-(

Als ze totaal niet opvallen, die piercings, kan ik ermee leven, dat dan weer wel...

piercings is not done, imho...

Toegevoegd op 12-05-2009 21:43:53
kijk maar eens op de body modifications site, met gaten in de schedel enzo... het is verminking alle piercings...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad, maar de jeugd staat er om bekend dingen te doen die de oudere generatie "tamelijk dom" noemt. In mijn tijd liep iedereen met een hanenkam en oude kleren vol met buttons en spelden, nu moet je een bjorn borg onder je oksels trekken en een kilo oud ijzer door je wangen/lippen/tong/etc steken.
Ik vind het niet aantrekkelijk, maar als je het zelf wilt dan zou ik het vooral doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben er (nu) ook niet (meer) zo van.
Uiteraard moest kleine C4th vroeger oorbellen hebben, omdat iedereen ze droeg.

Ik geloof niet dat ik ze ooit nog gedragen heb toen ik eindelijk van de middelbare school afwas.
Piercings op andere plekken lijken me al helemaal niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het verschilt een beetje denk ik per tatoeage. Ik vind onopvallende tatoeages wel mooi. Ik vind het juist leuk als het ook bedekt kan worden. Tatoeages in het gezicht of in de nek vind ik niet mooi. Piercings vind ik wel mooi. Niet als iemand er helemaal onder zit, maar bijvoorbeeld één of twee. Ik heb er zelf één, een tragus piercing en ik wil een tatoeage, ooit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is maar zelden dat het mooi is. Vroeger was het nog iets bijzonders, nu heeft iedereen en z'n moeder een tramp stamp. Nu val je pas op als je géén ass antler hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom alle meisjes een Tramp Stamp willen hebben, is mij een raadsel...
(Lees meer...)
Antoni
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is maar net wat voor etiket je iemand geeft, lekker snel beoordelend ben jij zeg!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding