Draai ik door?
Hallo, de laatste tijd heb ik erg last van een soort eenzaamheid en dat niemand meer om me geeft terwijl ik wel gewoon vrienden heb en familie waar ik goed contact mee heb. Daarbij heb ik ook het idee dat mensen complottheorie tegen me bedenken en een soort van waangedachten dat ik steeds denk dat iemand me bekijkt en me helemaal afkraakt. Ik heb daardoor ook een idee gekregen dat ik me afscheid van andere mensen en niet sociaal ben daarom krijg ik ook het idee dat iedereen een gelukkig leven leidt behalve ik. Ook steeds als iemand iets zegt tegen me denk ik steeds dat het erg negatief is en ga ik er steeds over na denken hoe mensen het bedoelen.
Naar mijn idee denk ik ook steeds dat ik vroeger veel gelukkiger was. Het kwam gewoon in eens dat ik zo ging denken. Ik durf er met niemand over te praten omdat mensen mij niet zo kennen. Alles boeit me ook niet meer ook al win ik de lotto ik wil gewoon weer normaal zijn.
Ik ben een jongen van 13 zit in 2 atheneum en heb geen ADHD of autisme of last van psychische ben gewoon kerngezond
Ik wil niet denken dat ik raar ben. Ik wou het gewoon even kwijt
Dank u wel
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.