Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik mijn kinderen weer te zien!!!?

2 jaar geleden gescheiden en net na de scheiding is er na een aanval bij mij eruit gekomen dat ik een tumor in me hoofd had!toen heb ik tegen mezelf gezeg ik wil niet dat de kideren dat mee krijgen! dus ik heb gezegd dat ik geen contact met hun wilde!!dat was meer zoiets van beter voor de kinderen want mijn ex dat was echt iets horen van mij en uitleggen aan de kinderen!! ik weet niet hoe ze het verteld heeft maar het is niet goed voor de kinderen!! dus dat had ik als regel naar mijn ex! iemand die ik ken die was daar mee eens en die heeft me ook overal mee geholpen en ik haar soms!! na een tijdje ben ik geopereerd
en is nu naar de tweede goed met mij!! en woon nu weer bij mijn ouders en werk niet meer(wat medici is ligt niet aan mij) als het aan mij ligt ga ik weer weken! mijn ouders heb ik altijd gezegd stel dat het niet goed gaat wil ik wel dat je op mijn kinderen let!! doen ze nou nog steeds contact hebben ze ook nog maar dat is 1 keer in 4 weken !! nou dat doet mijn mij en ik wil omschakelen en wil de kids weer zien elk weekend of door de weeks mij maakt het niet uit maar wil mijn kinderen weer terug krijgen en van ze genieten!! en mijn kinderen mij ook want oven toe hooren ze wat van vrienden van mij wat te horen!van de kinderen en dat doet je pijn en blijft je pijn doen zeker na dat ik binnen kort voor laatste keer geopereerd word en kan ik weer verder leven met kids hoop ik!! ik heb wel een grootte vraag zou het wel lukken om mijn kids weer te zijn? en vragen heb ik!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kan natuurlijk rechtstreeks met je ex-vrouw contact opnemen en haar de zaak uitleggen. Ze heeft tenslotte ook contact met je ouders.
Voor het regelen van de omgang zou je een mediator en je huisarts in de arm kunnen nemen, in overleg met je ex-vrouw. Ik zou me kunnen voorstellen dat er wel wat begeleiding bij nodig is.
Ga je niet dwingend opstellen in deze zaak. Je was zelf degene die afgezien heeft van de omgang. Je moet het nu zelf, met hulp, proberen weer tot stand te brengen.
Gewoon rustig uitleggen aan de betrokkenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik zou weer contact zoeken met je ex, en eens rustig met haar praten als de kinderen naar school zijn.
probeer dan afspraken met haar te maken en bouw het rustig weer wat op.
misschien als de kinderen wel bij je ouders komen dat jij er dan ook een keer bij bent.

Voor de kinderen is het wel heel vreemd natuurlijk, 2 jaar lang hebben ze je niet gezien en nu wil je ze inneens weer elk weekend. Probeer het eerst rustig zo nu en dan 1 middagje ofzo.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Veel emoties en frustraties heb je nu, logisch en het is goed als je hulp erbij gaat zoeken.
Je moet iemand in je omgeving vinden waar je je emoties kwijt kan en dan een ander iemand die kan uitzoeken wat je rechten zijn in deze situatie.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Aan de manier waarop je je antwoord formuleert kan ik merken dat het je hoog zit. Je wil zo veel woorden kwijt dat je niet weet hoe je het precies moet formuleren. Ik neem je dat niet kwalijk Ik doe precies het zelfde. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar als ze 12 jaar of ouder zijn kunnen ze zelf kiezen of ze de vader of moeder willen of kunnen zien en hoe vaak. Ik weet niet wat jullie afspraken zijn geweest maar als je een goede advocaat hebt moet het wel lukken en zie je vast je kinderen weer, Aan je manier van schrijven merk ik dat je erg veel van ze houd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er staat niets in of je nog on speaking terms bent met je ex. Indien dat het geval is, gewoon even alles keurig aan haar uitleggen (zonder de emoties) en proberen iets te regelen. Zie niet in waarom ze je dit zou ontzeggen. (of we missen iets in dit verhaal).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eerst met je ex te praten.
lukt dit niet, ga naar je huisarts en vraag of deze je kan verwijzen naar een maatschappelijk werkster.
Deze kan je misschien helpen om de juiste wegen te bewandelen en het vertrouwen en bezoekjes langzaam op te bouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: